ارسال حواله های الکترونیکی پایا در ۲۹۴ دفتر پست بانک

به منظور تسهیل در امور بانکی هموطنان به ویژه در روستاها و مناطق محروم، ارسال حواله های الکترونیکی بین بانکی پایا از طریق دفاترخدمات بانکی پست بانک درسطح کشور روز به روز گسترش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بنابراعلام اداره کل خزانه داری و مبادلات پست بانک ، در مرحله دوم پیاده سازی این طرح، نرم افزار ارسال حواله های بین بانکی پایا سامانه جامع سیمیای دفاتر پست بانک در 227 دفتر شهری و روستائی دیگر نیز در سطح کشور نصب و عملیاتی شد.

بنابراین گزارش: این طرح در مرحله اول در 67 دفترخدمات بانکی منتخب پست بانک عملیاتی شده بود که هم اکنون تعداد آن به 294 دفتر در سطح کشور افزایش یافته است.

این گزارش می افزاید: درحال حاضر حواله های الکترونیکی بین بانکی پایا تا سقف 150 میلیون ریال از طریق دفاترخدمات بانکی سراسر کشور انجام می شود که طبق برنامه ریزی های انجام شده این سرویس در دفاترخدمات بانکی سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.
گفتنی است: نصب نرم افزار حواله های الکترونیکی بین بانکی ساتنا و نرم افزار متمرکز کلر چک های دفاترخدمات بانکی در اتاق پایاپای مبادلات از دیگر برنامه های مذکور می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1