اولویت‌های سال جدید بانک توسعه صادرات اعلام شد/اجرای کامل بانکداری یکپارچه (Core Banking)

از سوی وکیلی:

مدیرعامل بانک توسعه صادرات درباره اولویت‌های سال جدید این بانک را گسترش سطح پوشش تأمین مالی صادرات، اجرای کامل بانکداری یکپارچه (Core Banking)، توجه به حل مشکلات مشتریان از طریق ارایه راهکارهای نوین خدمت رسانی، پیگیری وصول مطالبات معوق، بازاریابی بین‌المللی، و.. خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکبهمن وکیلی در این پیام آورده است: اقدامات مؤثری در حوزه داخلی و بین‌الملل برای بی اثر کردن تحریم‌های ناعادلانه استکبار جهانی به منصه ظهور رسید و بارها مورد قدردانی و تشویق مجموعه نظام و همچنین بخش غیردولتی به عنوان موتور محرکه اقتصاد قرار گرفت.

وی افزود: اختصاص خطوط اعتباری برای صادرات به کشورهای خارجی، امضای تفاهم‌نامه همکاری با مؤسسات، اتحادیه‌ها و نهادهای مالی، ارایه خدمات متنوع و تسهیلات اعتباری، حمایت جدی از تولیدات ملی، اعطای تسهیلات اعتباری به شرکت‌های دانش بنیان و توجه مضاعف به رفع نیازها و پاسخگویی به مطالبات مشتریان از طریق اعمال تغییر در سیاست‌های خدمت‌رسانی و بازاریابی، گوشه‌هایی از این اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند به شمار می‌رود که در طول سال گذشته با تلاش و همدلی شما همکاران تحقق یافته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    بانک توسعه تعاون اشتباه است
    بانک توسعه صادرات در تیتر باید باشد

ارسال یک پاسخ

14  −    =  9