کاهش درآمدهای خاورمیانه از فروش حافظه‌

ارزش بازار حافظه‌های خارجی ذخیره‌ساز اطلاعات در منطقه خاورمیانه و آفریقا(MEA) در آخرین فصل از سال 2012 میلادی با کاهش مواجه شد.

به گزارش فارس به نقل از ای‌ام‌ای‌اینفو، این مرکز تحقیقاتی در مقایسه با نتایج حاصل از بررسی‌های خود در مورد وضعیت بازار حافظه‌های ذخیره‌ساز خارجی در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا(EMEA) توضیح داد که طی سه ماهه پایانی سال 2012 میلادی شاهد کاهش قابل ملاحظه درآمد این بازار در منطقه MEA بوده‌ایم. در حالی که طی این دوره زمانی ظرفیت ترابایتی حافظه‌های خارجی رشد 8 درصدی داشته ارزش این بازار در خاورمیانه و آفریقا با کاهش چشمگیر به 272 میلیون دلار رسیده است.

"سواپنا سوبرامانی"(Swapna Subramani) مدیر تحقیقات IDC در منطقه خاورمیانه، آفریقا و ترکیه توضیح داد: «این کاهش ارزش درآمدها در پی کاهش تعداد پروژه‌های فناوری منطقه نسبت به سال قبل رخ داده است. با این وجود ما امیدواریم بازار حافظه‌های خارجی ذخیره‌ساز اطلاعات در منطقه خاورمیانه و آفریقا رشد خود را دنبال کند که این اتفاق در جریان آغاز پروژه‌های دولتی جدید در بخش بهداشت و آموزش منطقه رخ می‌دهد».

در منطقه خاورمیانه عربستان سعودی تنها کشوری بود که طی فصل پایانی سال قبل در بازار حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات با افزایش درآمدهای خود مواجه شد و توانست رشد 60 درصدی در این زمینه داشته باشد. در کشور امارات متحده عربی نیز این بازار 3 درصد رشد کرد و قطر هم رشد 9 درصدی در این بازار را پیش‌روی خود دید.

ارزش بازار حافظه‌های خارجی ذخیره‌ساز اطلاعات در منطقه شمال آفریقا شامل کشورهای مراکش، الجزیره و تونس کاهش چشمگیری داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  +    =  86