نمای جدید ساختمان شعب بانک رفاه رونمایی شد/گزارش تصویری

با حضور مدیرعامل؛

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای بانک رفاه از نمای جدید شعب بانک رفاه در شعبه آیت اله کاشانی این بانک رونمایی شد. طرح نمای ساختمان شعب این بانک، از طریق برگزاری یک مسابقه در سال گذشته انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ در این مراسم سیدضیاء ایمانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک رفاه طی سخنانی گفت: یکسان سازی نمای ساختمان شعب همواره جزء دغدعه ها و برنامه های اصلی مدیران ارشد بانک بود که پس از پیگیری های لازم امروز شاهد به بارنشستن آن هستیم.

وی افزود: در این طرح اهدافی همچون الگوی اسلامی- ایرانی، برخورداری از ویژگی ها و معیارهای بانک رفاه، قابلیت تطبیق و اجرا با مصالح ساختمانی پایدار از حیث جنس، رنگ، فراوانی و مقاومت در برابر فرسودگی، ماندگاری فرم قابلیت اجرا در ابعاد مختلف در نظر گرفته شده است.

ایمانی تصریح کرد: این طرح از مدتی قبل شروع شده است و امیدواریم بتوانیم طی چند مرحله یکسان سازی نمای ساختمان شعب را در سراسر کشور اجرا کنیم.

شایان ذکر است برای طراحی نمای ساختمان شعب بانک، در سال گذشته مسابقه ای برگزار شد که در آن مهندسان و طراحان زیادی شرکت کردند که در پایان به طرح های برگزیده جوایز نفیسی اهداء شد. طرح جدید طرحی است که توسط یکی از شرکت کنندگان در مسابقه ارائه و برگزیده شد.

src=http://www.refah-bank.ir/portal/DeskTopModules/News/showimage.aspx?type=1&id=518

src=http://www.refah-bank.ir/portal/DeskTopModules/News/showimage.aspx?type=1&id=519

src=http://www.refah-bank.ir/portal/DeskTopModules/News/showimage.aspx?type=1&id=520

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  35