کاهش حجم مطالبات معوق

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه سرمایه این بانک با تجدید ارزیابی دارایی‌ها از 22 هزار میلیارد ریال به 99 هزار میلیارد ریال افزایش یافته از کاهش حجم مطالبات معوق این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: برای اولین بار طرح حذف کارت‌های بانکی اجرایی شد که بر این اساس تعدد کارت‌های بانکی کاهش می‌یابد؛ هم‌اکنون با استفاده از موبایل امکان استفاده از خدمات پوز وجود دارد که در سال آینده این سرویس به دستگاه‌های خودپرداز تسری داده می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: سرمایه بانک ملی با تجدید ارزیابی دارایی‌ها از 22 هزار میلیارد ریال به 99 هزار میلیارد ریال افزایش یافت و با این اقدام فاصله سرمایه بانک با دومین بانک حدود 5 برابر شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: حجم منابع بانک در سال جاری 734 هزار میلیارد ریال و مصارف 640 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: حجم مطالبات معوق بانک ملی تا آبان سال جاری 175 هزار میلیارد ریال بوده که در چند ماه اخیر 42 هزار میلیارد ریال آن وصول شده و به همین دلیل مانده مطالبات معوق بانک نسبت به پایان سال گذشته کمتر شده است.

حیدری  گفت: امروز پنجاه و دومین شعبه الکترونیکی شهاب ملی افتتاح می‌شود و همچنین صرافی الکترونیکی بانک ملی نیز در حال راه اندازی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  64  =