واحد شهاب ملی و شعبه شهید تهرانی مقدم گشایش یافت

بانک ملی ایران به پاس خدمات و رشادت‌های سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم یک شعبه به همین نام در سعادت آباد تهران افتتاح کرد. در مراسم افتتاح این شعبه حیدری مدیر عامل بانک، خواجه حسنی عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران امور و روسای ادارات و مدیران ارشد بانک ملی و پاسارگاد و همچنین سردار محمد تهرانی مقدم برادر شهید مذکور و سرهنگ ارسلان افکاری فرمانده قرارگاه 33 نیروی زمینی ارتش حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی در این مراسم حیدری ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدا خصوصاً شهید حسن تهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) و گرامیداشت حضور خانواده شهید در مراسم افتتاح با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: دو نعمت است که تا زمانی که آن ها را در اختیار داریم قدر آن ها را نمی دانیم یکی امنیت و دیگری سلامتی است.

وی در ادامه گفت: جامعه ایرانی امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهداست.

وی امنیت ملی را زیر ساخت توسعه اقتصادی و شبکه بانکی به عنوان موتور محرک و مولد اقتصادی کشور دانست که این امنیت حاصل رشادت های شهداست.

مدیر عامل از بانک به عنوان یکی از بزرگترین اختراعات بشر یاد کرد و افزود : یکی از قابلیت های بانک جمع آوری پس اندازها و تبدیل آن ها به سرمایه است و با سرمایه انجام هر کار اقتصادی شدنی است.

وی با اشاره به شدت تحریم های دشمنان علیه سیستم بانکی و میهن اسلامی بیان داشت: امروزه ابعاد جنگ از بعد نظامی به بعد اقتصادی تغییر حالت داده است و دشمنان به دنبال این هستند که با تحریم های اقتصادی علیه کشور و شبکه بانکی کاری را که در 8 سال دفاع مقدس نتوانستند انجام دهند با تحریم شبکه بانکی به سرانجام برسانند.

در ادامه سردار محمد تهرانی مقدم برادر شهید ضمن قدردانی از ابتکار بانک ملی ایران در نام گذاری شعب خود به نام شهدا و به کارگیری شعب مشارکتی که بر اساس عقود اسلامی و اعتقادات مردم این سرزمین، به صورت ملی فعالیت می کنند گفت: در آستانه سال نو خواستار عصمت در مقابل شیطان، قدرت مقابله با امیال نفسانی و توفیق به اشتغال در راه  تقرب به درگاه الهی برای عموم هموطنان کشور اسلامی هستیم.

وی یکی از مصادیق این اشتغال را نام‌گذاری شعب به نام شهدا دانست که حتماً خیر و برکت آن به سایر ارکان بانک خواهد رسید و خوب است سایر بانک ها نیز به این مهم تمسک جویند. برادر شهیدتهرانی مقدم به ویژگی های اخلاص، تفکر ، مدیریت نظری و عملی، توسل و دستگیری از مستمندان و نیازمندان شهید حسن تهرانی مقدم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با توجه به ویژگی‌های ایشان وی را «سردار عالی قدر»، «دانشمند برجسته» و «پارسای بی ادعا» خطاب می فرمودند.

لازم به ذکر است اداره امور شعب شمال تهران با اهدای لوح تقدیر و هدایا از حضور خانواده شهید معزز حسن تهرانی مقدم قدردانی کرد.
آقای عبدی رئیس اداره امور شعب شمال نیز در ابتدای  جلسه به بیان ابعاد ویژه‌ای از جنگ تحمیلی و موفقیت‌های سردار شهید در انهدام مواضع دشمن پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  81