صاحبان اینترنت پرسرعت حاضرند هزینه بیشتری بپردازند

آن دسته از کاربران بی‌سیم که از شبکه‌های اینترنتی پرسرعت و با ثبات بیشتر استفاده می‌کنند، برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات بی‌سیم و مخابراتی هم حاضرند هزینه بیشتر بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز J.D. Power and Associates نشان داد، آن دسته از کاربران بی‌سیم که از شبکه‌های اینترنتی پرسرعت و با ثبات بیشتر استفاده می‌کنند، برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات بی‌سیم و مخابراتی هم حاضرند هزینه بیشتر بپردازند.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز ، این مطالعه نشان داد بین کاربرانی که با شبکه اینترنتی کم‌سرعت خود مشکل کمتری دارند میانگین پرداخت هزینه‌های ماهانه بیشتر است.

به عنوان مثال، صاحبان گوشی‌های هوشمند که از هر 100 تلاش خود برای برقراری اتصال به اینترنت یک تا 10 بار دچار مشکل می‌شوند(PP100) نسبت به افرادی که در هر 100 بار تلاش بین 11 تا 20 بار با مشکل مواجه می‌شوند، به‌طور میانگین ماهانه 11 دلار بیشتر پرداخت می‌کنند.

آن دسته از کاربرانی که سرعت اینترنت موبایلی در شبکه مخابراتی آن‌ها ثابت است بیش از دیگران طرفدار شرکت مخابراتی خود هستند. آمارها نشان می‌دهد 31 درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند که بین هر 100 تلاش برای اتصال به شبکه اینترنت بین یک تا 10 بار دچار مشکل شده‌اند به طور قاطع استفاده از شبکه مخابراتی خود را به دیگران توصیه می‌نند.

این رقم در افرادی که در هر 100 بار تلاش بین 11 تا 20 بار با مشکل برخورده‌اند، 24 درصد گزارش شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −  39  =