آماده باش ۲۰ درصد از شعب بانک ملی/ توزیع پول نو از ۲۰ اسفند

مدیر عامل بانک ملی ایران در حاشیه همایش ملی رسانه، مردم و اقتصاد مقاومتیگفت: 20 درصد از شعب بانک ملی در سراسر کشور در ایام نوورز به صورت کشیک ، خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فعالیت مرکز مبادلات ارزی در حال عمق یافتن است، اظهار داشت : این امر سبب می شود تا نیاز بازار آزاد به ارز به شدت کاهش یابد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه بتدریج نرخ بازار آزاد ارز به نرخ مبادله ای نزدیک شود، گفت: آنچه مسلم است نرخ دلار به نرخ مبادله ای نیز قیمتی بالا است و زمانی که قیمت ها به تعادل برسد، نرخ برابری ریال بهبود می یابد.

* پیش فروش سکه
حیدری با اشاره به اینکه پیش فروش سکه برای تامین نیاز مردم به سکه و جمع آوری نقدینگی سرگردان در اقتصاد انجام شده است ، گفت: بانک مرکزی در صورت دستیابی به هدف به طور حتم اجرای طرح را متوقف می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پیش فروش سکه در این مرحله در بانک ملی ایران انجام نشده است، گفت: بانک مرکزی با توجه به حجم عملیات بانکها و توزیع مناسب خدمات، تدبیر لازم را در این خصوص بکار می گیرد.

به گفته ی مدیر عامل بانک ملی، فروش هر قطعه سکه 500 تومان کارمزد برای بانکها دارد و مبلغ پیش فروش سکه در همان روز فروش به حساب بانک مرکزی واریز می شود.

* توزیع پول نو در دهه سوم اسفند
مدیرعامل بانک ملی ایران از توزیع اسکناس نو در دهه سوم اسفندماه جاری خبر داد و گفت: بانک مرکزی سالانه سهمی را برای بانکها اختصاص می دهد و بانکها نیز بر اساس تعداد شعبه آن را توزیع می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  24