بیمه اتکایی ایرانیان معتبرترین شرکت بیمه ای است

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه اتکایی ایرانیان با حضور رییس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد بانک پاسارگاد برگزار شد و صورت های مالی این شرکت به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش بانکداری الکترونیک سید محمد کریمی رییس کل بیمه مرکزی در مجمع عمومی عادی بیمه اتکایی ایرانیان با بیان این نکته که این شرکت یکی از شرکت های معتبر بیمه ای کشور است، اظهار داشت: گزارش عملکرد بیمه اتکایی ایرانیان را با دقت مطالعه کردم و این عملکرد مورد تایید اینجانب است.

وی با تاکید بر این نکته که بیمه اتکایی ایرانیان یکی از چند شرکت برتر بازار بیمه کشور است، ادامه داد: هیات مدیره این شرکت نیز از افراد مورد اعتماد و مجرب صنعت بیمه کشور هستند که توانسته اند در بخش اتکایی و سرمایه گذاری عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای بگذارند.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که تقویت بخش خصوصی و کاهش تصدی دولت در بخش بیمه از رویکردهای بیمه مرکزی است، اضافه کرد: در عین حال بیمه مرکزی نظارت خود را با هدف حفظ حقوق بیمه گزاران و سهامداران به صورت جدی انجام خواهد داد.

وی همچنین بر ضرورت افزایش سرمایه شرکت های بیمه با هدف افزایش توانایی در ایفای تعهدات و اتخاذ اتکایی بیشتر تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه، گزارش عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذرماه سال 91 را قرائت کرد که این گزارش مورد تایید و تصویب سهامداران قرار گرفت.

در این مجمع همچنین، تقسیم سود 155 ریالی به ازای هر سهم 69 تومانی این شرکت، مورد تصویب قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄    =  1