امکان احراز هویت بیومترک سازگار با پرداخت‌های غیرتماسی

کمپانی Natural Securityبا ارتقای پارامترهای امنیتی در توکن‌ها، گوشی‌ها وکارت‌های هوشمند موفق به ارایه روش احراز هویت با استفاده از اثرانگشت و سازگار با پرداخت‌های غیرتماسی استاندارد EMV بر روی پایانه‌های فروش بدون PIN شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای ایران کیش خوانشگر بیومتریک Natural Security، فرایند احراز هویت را با تکنولوژی غیرتماسی تا فاصله 1.5 متری پشتیبانی می‌کند. با لمس سنسورهای بیومتریک توسط مشتریان، اطلاعات به خوانشگر کارت منتقل شده و احراز هویت آغاز می‌شود. عملیات انتقال در شبکه‌ای امن رخ می‌دهد. این تراکنش‌ها با سیستم پردازش سازگار بوده و مشابه هر پرداخت EMV دیگر است.  

Natural Security سیستم امنیتی بیومتریک توسعه می‌دهد و با تولیدکنندگان دستگاه‌های خودپرداز، دستگاه‌های پایانه فروش، تولیدکنندگان کارت‌های هوشمند و… همکاری دارد.

تست پایلوت این طرح برای اولین بار در یک مرکز خرید در کشور فرانسه و با مشارکت بانک‌ها و خرده فروشانی نظیرBanque Accord،BNP Paribas ،Credit Agricole ،Credit Mutuel  و… انجام شد. همچنین Discover Financial Services در ایالات متحده آمریکا در حال تست تکنولوژی تایید بیومتریک Natural Security به‌عنوان بخشی از استراتژی پرداخت موبایلی خود است.

The Nilson Report. OCTOBER 2012 Issue 1,005

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  +    =  69