پرداخت اقساط تسهیلات از طریق خودپرداز های بانک صادرات

بانک صادرات ایران در راستای افزایش دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانکی امکان دریافت اقساط تسهیلات از طریق دستگاههای خودپرداز را به صورت 24 ساعته عملیاتی نموده است .این بانک 3 هزار و 808 دستگاه خودپرداز در اقصی نقاط کشور نصب و راه اندازی كرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور  افزایش سطح دسترسی بیشتر هموطنان، توسعه و فراگیر ساختن خدمات نوین امکان پرداخت اقساط تسهیلات از طریق دستگاههای خودپرداز را برای وام گیرندگان عملیاتی کرده است بر این اساس کلیه مشتریان تسهیلاتی بانک صادرات ایران با استفاده از سپهر کارتهای این بانک و در اختیار داشتن کد تسهیلاتی 13 رقمی خود اقدام به بازپرداخت  اقساط نمایند.

همچنین این سیستم امکاناتی همچون اطلاع از مانده بدهی تسهیلات، تعداد اقساط پرداختی تاکنون، میزان جریمه تأخیر، سررسید آخرین قسط پرداخت گردیده و … را نیز علاوه بر دیگر خدمات مالی از خودپردازهای دریافت نمایند.

شایان ذکر است دستگاههای خودپرداز این بانک علاوه بر خدماتی نظیر؛ انتقال وجه به حسابها، دریافت وجه نقد، دریافت صورتحساب، پرداخت قبوض و… خدماتی دیگری از قبیل : فروش اعتباری آزمون های سازمان سنجش و آموزش کشور، دریافت و جمع­آوری کمک­های مردمی به سازمان­های خیریه، دریافت صورتحساب واریز یارانه نقدی نیز بهره مند گردند .

گفتنی است این بانک با نصب و راه اندازی 3 هزار و 808 دستگاه خودپرداز در اقصی نقاط کشور، نصب 390 هزار دستگاه پایانه فروش در نقاط مختلف، افتتاح 47 میلیون حساب online‌سپهری برای هموطنان و صدور 31 میلیون کارت بانکی نقش بسزایی در رشد و توسعه بانکداری الکترونیک در جامعه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. جمشیدجوانمهر می گوید

    پرداخت تسهیلات

ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  16