تاخیر در ابلاغ سود بانکی سبب تعلل لیزینگها در فروش خودرو شده است

مدیر عامل سایپا دیزل عنوان کرد:

مدیر عامل شرکت سایپا دیزل گفت: تاخیر شرکتهای لیزینگ در اعطای تسهیلات به متقاضیان خرید خودرو باعث نارضایتی خریداران و تاخیر در فروش خودرو شده است.

علی ملک در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی فارس که درباره اعتراض مشتریان سایپا دیزل نسبت به تاخیر در تحویل خودروهای پیش خرید شده پرسید، تصریح کرد: مطرح شدن بحث ارائه بسته سیاستی بانک مرکزی و همچنین تاخیر در ابلاغ نرخ سود بانکی باعث شد شرکتهای لیزینگ در ارائه خدمات خود دچار تاخیر شوند و اعطای تسهیلات به مشتریان سایپا دیزل به کندی صورت گیرد.
وی ادامه داد: هم اکنون محصولات سایپا دیزل از طریق چند شرکت لیزینگ به فروش می‌رسد و شرکت لیزینگ رایان سایپا نیز به زودی در شبکه فروش سایپا دیزل قرار خواهد گرفت.
ملک با اشاره به انجام مذاکرات شرکت سایپا دیزل و برخی شرکت های لیزینگ‌ برای تسریع در کار، افزود: برای حل مشکل فروش بحث‌هایی را داشته‌ایم که امیدواریم به زودی اجرایی شود.
وی در ادامه با رد اخبار مربوط به تجمع تعدادی از خریداران محصولات سایپا دیزل مقابل این کارخانه بدلیل افزایش قیمتهای فروش ثبت شده در قراردادهای خرید، گفت: اخیر افزایش قیمتی در محصولاتمان نداشته‌ایم و خریداران نیز نبایدبهای اضافه بابت محصول خریداری شده پرداخت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  1  =