تلفن بانک صادرات پاسخ میلیون مشتری را داد

در تیرماه سال جاری:

سامانه تلفن­بانک صادرات ایران در تیر ماه سال­جاری به حدود 6 میلیون تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.مشتریان جهت استفاده از سامانه تلفن­بانک بانک صادرات‌ با مراجعه به یکی از دستگاه­های خودپرداز این بانک نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور رفاه حال مشتریان ودر جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری سامانه تلفنبانک را راه اندازی نموده که این سامانه در تیر ماه سالجاری پاسخگوی 6 میلیون و 80 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است و این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان وکاهش در هزینه ها و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را بصورت شبانه روزی راه اندازی نموده و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفن­بانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند.

گفتنی است مشتریان جهت استفاده از سامانه تلفن­بانک بانک صادرات‌ایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاه­های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است که مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفن­بانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و… ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات‌ دیگری همچون انتقال‌ وجه، دریافت رمزحساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

گفتنی است بانک صادرات تا کنون حدود 47 میلیون را برای هموطنان افتتاح و بیش از 3 هزار و 793 دستگاه خودپرداز ، 385 هزار دستگاه پایانه فروش نصب و راه اندازی نموده و ابزارهای پرداخت این بانک به طور متوسط هر ماه 430 میلیون تراکنش مالی مشتریان و حدود 61 میلیون تراکنش شتابی را در با موفقیت انجام می دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =