دریافت پایین ترین نرخ سود تسهیلات صادراتی در بانک توسعه صادرات

وکیلی خبر داد:

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در نشست با جمعی از صادرکنندگان و مشتریان شعبه مرکزی این بانک اعلام کرد: سود دریافتی بانک از محل تسهیلات اعطایی، حداقل نرخ سود اعلامی در بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بهمن وکیلی، با اعلام اینکه هدف بانک ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به صادرکنندگان با حداقل هزینه می باشد گفت: نرخ سود را در بخش تسهیلات ارزی از 7درصد به 6 درصد کاهش دادیم و برای مشتریانی که وثایق سهل الوصول به بانک ارائه می نمایند نیز این سود را تا 5درصد و برای صادرکنندگان نمونه تا 4.5 درصد تقلیل داده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه بانک توسعه صادرات ایران نه تنها منتی بر مشتریان خود ندارد، بلکه خدمت گذار آنها می باشد، خدمت رسانی با کیفیت را وظیفه خود دانسته و بابت برخی مشکلاتی که مجموعه بانک امکان حل آنها را نداشته از مشتریان بانک عذرخواهی کرد.
وکیلی مساله صادرات را یک مساله ملی عنوان کرده و گفت: ما معتقدیم اگر صادرات انجام نشود، توسعه کشور امکان پذیر نخواهد بود و  بر همین اساس باید همه سعی مان را بکنیم که در بازارهای جهانی خودمان را تثبیت نماییم.

وی با اشاره به اینکه در دو شعبه از دو بانک تجاری کشور خطایی انجام شده و نباید به خاطر این خطا کل سیستم بانکی کشور را زیر سوال برد، خواستار آن شد که حیثیت و اعتبار نظام بانکی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر این اتفاق نیافتد، اقتصاد کشور متضرر خواهد شد و این به ضرر مردم است.

لازم به ذکر است که در ابتدای این نشست، مشتریان بانک به اعلام نظرات و دیدگاه های خود در امر صادرات پرداخته و راه کارهای خود را جهت گسترش صادرات غیرنفتی ارائه داده و در خصوص رفع موانع و مشکلات بر سر راه توسعه صادرات کشور، به گفتگو پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  8