بانک توسعه صادرات ایزو ۱۰۰۰۴ گرفت

در زمینه رضایتمندی مشتریان

بانک توسعه صادرات موفق به دریافت استاندارد ایزو 10004 در زمینه رضایتمندی مشتریان به تشخیص موسسه ACS بریتانیا شد. این بانک در سال های گذشته به اندازه گیری رضایت مشتری به روش های سازمان‌های مشتری‌مدار و پیشروی اروپایی نظیر ACSI و ESCI پرداخته است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این گواهینامه بین المللی که با نظر اتحادیه اروپا است، به سازمان‌هایی که با روش سیستماتیک به ارزیابی رضایت مشتریان پرداخته و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان را مدیریت می کنند تعلق می گیرد.

بر اساس این گزارش، اداره روابط عمومی و بین‌الملل این بانک در سال های گذشته به اندازه گیری رضایت مشتری به روش های سازمان‌های مشتری‌مدار و پیشروی اروپایی نظیر  ACSI و ESCI   پرداخته است .

مصاحبه و  پرسشنامه از مهم ترین روشهای جمع آوری داده های مورد نیاز برای سنجش رضایت مشتریان  بانک توسعه صادرات بوده و از روش گروه‌های کانونی (Focus Group) هم برای گردآوری اطلاعات برای ارزیابی دلایل نارضایتی مشتریان بانک توسعه صادرات استفاده شده است.

خروجی گزارش رضایت مشتریان به طور مستمر در  بهبود آیین نامه و فرآیندهای کاری بانک توسعه صادرات استفاده شده است.

استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال 2010 جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری  است.

این گواهی استاندارد در دومین دوره اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور با عنوان بزرگترین طرح ملی سپاس با حضور بهروز علیشیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی به بانک توسعه صادرات ایران اعطا شد.

height=500

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  4  =