فریب شرکت های تامین وام بانکی را نخورید/اطلاعات مورد نیاز از طریق پایگاه اینترنتی بانک در دسترس است

بانک توسعه صادرات طی اطلاعیه به متقاضیان تسهیلات هشدار داد:

روابط عمومی بانک توسعه صادرات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اخیرا مشاهده شده شرکتهایی با درج آگهی در جراید و با وعده پرداخت وام خود اشتغالی اقدام به فریفتن مشتریان و متقاضیان استفاده از تسهیلات بانکی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک افرادی با درج آگهی در روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار با انتساب خود به بانک توسعه صادرات ایران اقدام به انتشار آگهی اعطای وام کم بهره 4درصد تا سقف 300 میلیون ریال و جذب مشتریان و متقاضیان می نمایند.

این افراد و موسسات سودجو با وعده اعطای وام یاد شده تحت عنوان وام خود اشتغالی در قبال دریافت ضمانت نامه، گواهی کسر حقوق، مبلغ اقساط ماهیانه 2میلیون و پانصدهزار ریال و پیش دریافت و .. اقدام به فریفتن مشتریان و متقاضیان استفاده از تسهیلات بانک ها و بطور خاص بانک توسعه صادرات ایران می نمایند.

روابط عمومی بانک توسعه صادرات با اعلام اینکه این بانک یک بانک تخصصی در زمینه حمایت مالی از صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی است، می افزاید: همه مراحل انجام امور بانکی از قبیل اعطای تسهیلات در شعب و ادارات بانک توسعه صادرات ایران صورت گرفته و اطلاعات مربوطه نیز در پایگاه اینترنتی بانک  در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

خاطرنشان می شود این بانک اقدامات لازم جهت مقابله با رویه های غیر قانونی و برخورد با موسسات و افرادی که قصد اغفال و سودجویی از متقاضیان تسهیلات این بانک را دارند، به عمل می آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =