گزارش عملكرد الكترونيك پست بانك منتشر شد/ تمديد تاریخ اعتبار پست بانک کارت های منقضی شده

با ایجاد سرویس تمدید کارت های منقضی شده بر روی سامانه الکترونیک شعب پست بانک ایران و براساس درخواست صاحبان پست بانک کارت ها، تاریخ اعتبار آن تمدید می شود. همچنين تعداد 1.2میلیون فقره کارت برداشت و 222 هزار فقره کارت های خرید و هدیه تا پایان فروردین ماه سال جاری توسط پست بانک ایران صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بنابر اعلام اداره کل بانکداری الکترونیک، دارندگان پست بانک کارت های شتابی می توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک فرم درخواست مربوطه را تکمیل نموده تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تمدید تاریخ انقضای کارت مذکور اقدام شود.

 

بنابراین گزارش، پست بانک کارت هائی امکان تمدید اعتبار دارند که حداکثر یک ماه به تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد.
گفتنی است: صدور کارت های مذکور بصورت آنی و در تمامی شعب پست بانک سراسر کشور صورت می پذیرد.

گزارش عملكرد الكترونيك پست بانك

در همين حال رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک گفت:تعداد یک میلیون و 201 هزار و 299 فقره کارت الکترونیکی برداشت ( Debit Card) و 222 هزار و 33 فقره کارت های خرید و هدیه (Prepaid Card) تا پایان فروردین ماه سال جاری توسط پست بانک ایران صادر و به هموطنان واگذار شده که از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM) و پایانه های فروش (POS) شبکه بانکی شتاب قابلیت انجام خدمات نوین بانکی را دارند.

علیرضا ارگی رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک پست بانک ضمن بیان این مطلب گفت: تا پایان فروردین ماه سال جاری تعداد یک هزار و 355 دستگاه خودپرداز (ATM) پست بانک ایران در شعب و دفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی این بانک در سطح کشور نصب شده و آماده ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی به دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب بانک های دولتی و خصوصی است.

وی افزود: از کل 11 هزار و 937 فقره ابزار و تجهیزات پرداختهای الکترونیکی نصب شده در شعب، دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی پست بانک و مراکز خرید و فروشگاه های کشور، علاوه بر دستگاه های خودپرداز (ATM)، تعداد 10 هزار و 141 دستگاه پایانه فروش (POS) و 441 دستگاه نیز پایانه شعب (Pin Pad) است که آماده ارائه خدمات الکترونیکی به هموطنان می باشد.

ارگی اظهار داشت: از مجموع 176 هزار و 579 مورد خدمات بانکداری الکترونیکی به تفکیک؛ 73 هزار و 944 مورد از طریق خدمات بانکی پیام کوتاه (SMS Bankingُ)، 42 هزار و 610 مورد از طریق اینترنت بانک، 41 هزار و 139 مورد از طریق تلفنبانک و 18 هزار و 886 مورد نیز از طریق همراه بانک (Mobile Bankingُ) تا پایان فروردین ماه سال جاری به مشتریان ارائه شده است.

رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک پست بانک خاطرنشان کرد: مدیریت های شعب مناطق دوگانه تهران و استانهای خراسان رضوی، فارس، سیستان و بلوچستان و اصفهان به ترتیب با 31 هزار و 559 مورد، 8 هزار و 940 مورد، 8 هزار و 830 مورد، 8 هزار و 331 مورد و 7 هزار و 494 مورد بیشترین خدمات الکترونیکی را به مشتریان ارائه کرده اند.

وی در پایان عنوان کرد: عملیات انتقال الکترونیکی وجه بین حسابها و پرداخت قبوض مصرفی در سامانه الکترونیکی پست بانک نیز روز به روز در حال افزایش است که انجام عملیات مذکور از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM)، سامانه های اینترنتی و تلفنبانک بیشترین استقبال را در فروردین ماه سال جاری داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  ⁄    =  22