بانک توسعه صادرات منابع جدیدی می خواهد

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران خواستار تامین منابع جدید برای حمایت از تولید ملی و تامین مالی صادرکنندگان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بهمن وکیلی در جلسه شورای مدیران این بانک گفت: اگر نتوانیم منابع جدیدی را برای بانک تامین کنیم، فعالیت های تولیدی و صادراتی آسیب می بیند، از این رو لازم است با تعامل و همکاری بیشتر با مشتریان، راه های عملی را برای یافتن منابع جدید بیابیم.

وی در این زمینه گفت: نظارت بر نحوه مصرف، پیشرفت کار و برگشت منابع موجب بازپرداخت به موقع منابع و نهایتا گردش منابع مالی در چرخه اقتصاد کشور می شود.

وی تصریح کرد: تامین منابع مالی، مهمترین عامل حمایت از تولید و صادرات است، آن هم منابعی که با نرخ سود کمی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با اشاره به جلساتی که مدیران ارشد بانک با برخی مشتریان و صادرکنندگان برگزار می کنند گفت: اگر مدیران ارشد بانک برای حل مشکل صادرکنندگان به تصمیمی می رسند، انتظار این است که در سطوح مختلف بانک، تصمیمات متخذه را عملیاتی کنند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در ادامه با اشاره به وضعیت برخی از پروژه های تامین مالی شده توسط بانک که در مرحله اجرا با موانع و مشکلاتی مواجه شده اند، خواستار اتخاذ تدابیر نظارتی از سوی بانک شد به نحوی که ضمن جلوگیری از اتلاف زمان و منابع مالی در اجرای پروژه ها، با اجرای به موقع طرح ها و پروژه ها باعث خوشنامی صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایرانی شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −  70  =