بانکداری شرکتی راهکار ی موثر در افزایش سودآوری

رییس هیات مدیره بانک تجارت عنوان کرد:

رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به اينكه بانکداری شرکتی می تواند به عنوان یکی از ابزارهای موثر در افزایش سودآوری بانکها مورد توجه قرار گیرد گفت:مهمترین اقدامات و الزامات حیاتی در توسعه بانکداری شرکتی تاکید هرچه بیشتر بر مشتری مداری، تقویت بخش خصوصی و گسترش زیرساخت‌ها و دسترسی آسان و پرقدرت به منابع لازم در توسعه بانکداری شرکتی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری رئیس هیات مدیره بانک تجارت که در ششمین همایش بزرگ تجارت و اقتصاد الکترونیک سخن می گفت با اشاره به تاریخچه بانکداری شرکتی و تعریف گسترده از بانکداری شرکتی، به بررسی وضعیت موجود بانکداری شرکتی در دو سطح جهان و ایران پرداخت.

دکتر داوری در این همایش که در سالن مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد ،  گرایش مطلوب و قابل پیش بینی در وضعیت مطلوب بانکداری شرکتی در سطح کشور را گرایش "مشتری محور" در مقابل گرایش "محصول محور" دانست و افزود: تشکیل بانک اطلاعاتی و برقراری ارتباط با شرکت‌های معتبر شناسائی شده و ارائه خدمات مشاوره‌ای و اجرائی به آنها از مهمترین مواردی است که در وضعیت مطلوب بانکداری شرکتی مؤثر است.

رئیس هیات مدیره بانک تجارت مهمترین اقدامات و الزامات حیاتی در توسعه بانکداری شرکتی را تاکید هرچه بیشتر بر مشتری مداری، تقویت بخش خصوصی و گسترش زیرساخت‌ها و دسترسی آسان و پرقدرت به منابع لازم در توسعه بانکداری شرکتی دانست.

وی در انتها با بیان اینکه همیشه حق با مشتری است بویژه زمانی که مشتری از نوع ممتاز باشد گفت: باید دیدگاهمان از محدوده داخلی به محدوده بین المللی ارتقاء یابد و از یک ارائه کننده خدمات به شرکت‌ها، به یک مشاور امین اقتصادی و ارائه دهنده خدمات ویژه و رقابتی به شرکت ها تبدیل شویم.

کاهش تصدی گری دولت در بخش خصوصی و افزایش نقش حاکمیتی آن از طریق تقویت هر چه بیشتر نقش نظارتی بانک مرکزی بعنوان نماینده رسمی دولت از دیگر نکاتی بود که دکتر داوری در این همایش به آن اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  6  =