تسهیلات بانک توسعه صادرات، برای تولید و صادرات دارو

عضو هیات مدیره این بانک خبر داد:

بانک توسعه صادرات ایران، آمادگی خود را به منظور اعطای تسهیلات بانکی برای تولید و صادرات محصولات دارویی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر میرسعید نیکزاد لاریجانی عضو هیات مدیره این بانک این مطلب را در سفر اخیر خود به استان اصفهان و در جریان بازدید از یکی از شرکت های بزرگ داروسازی کشور گفت: تحریم‌ها به عنوان یک فرصت، موجب شده است که متخصصان داخلی با عزم جدی در تولید دارو به ویژه داروهایی با فناوری‌های پیشرفته، گام بردارند و در این زمینه بانک توسعه صادرات حمایت‌های لازم را بیش از گذشته ادامه می دهد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات با اشاره به لزوم شفاف بودن صورت های مالی برای دریافت تسهیلات گفت: مدیران و کارشناسان بانک توسعه صادرات به عنوان مشاور بانکی برای حل مشکلات تولیدگران و صادرکنندگان کشور هستند و وجود صورت های مالی شفاف فرآیند اعطای تسهیلات را کوتاه تر و موثرتر می کند.

دکتر نیکزاد افزود: کاهش هزینه های  صادرکنندگان و مشتریان در کنار شتاب بخشیدن به روند اعطای تسهیلات از برنامه های مهم بانک توسعه صادرات است.

این عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک در بازدید از چند کارخانه و شرکت تولیدی و صادراتی در اصفهان به طور مستقیم در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

سید صمدالدین هاشمی، رئیس شعبه بانک توسعه صادرات در اصفهان هم گزارشی از عملکرد فعالیت سال گذشته این شعبه ارائه  کرد  و به بیان نقش تامین مالی صادراتی بانک در استان پرداخت.

هاشمی  به افزایش 57 درصدی جمع کل سپرده های این شعبه در پایان سال 1390 نسبت به سال قبل اشاره کرد و افزود:  جمع کل تسهیلات پرداختی این شعبه  در پایان سال گذشته نسبت به پایان سال 1389 به  اندازه 22درصد رشد نشان می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  1