شعب بانک توسعه صادرات خدمات بیمه ای و ضمانتی ارائه می دهند

بر اساس تفاهم نامه‌ای، شعب بانک توسعه صادرات ایران، علاوه بر انجام امور بانکی، نسبت به معرفی خدمات بیمه ای و ضمانتی صندوق ضمانت صادرات ایران مبادرت می ورزند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به منظور رشد و توسعه اقتصادی کشور و افزایش ظرفیت‌ها جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور و تعامل بیش از پیش بانک توسعه صادرات ایران و صندوق ضمانت صادرات ایران، بعنوان حامیان و خادمان نمونه صادرکنندگان کشور، دو سازمان به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت‌های متقابل در جهت ارائه خدمات‌رسانی مطلوب و سریعتر به جامعه صادرکنندگان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بهمن وکیلی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: برای تسهیل روند صادرات و دستیابی به صادرات 75میلیارد دلاری هدفگذاری شده در سالجاری این بانک آمادگی دارد خدمات بیمه ای و ضمانتی صندوق ضمانت صادرات را معرفی نماید.

وی افزود: همچنین این بانک آمادگی دارد امکانات، نیروی انسانی و شعب خود در سراسر کشور را در اختیار سازمان توسعه تجارت و صندوق ضمانت صادرات ایران جهت ارایه خدمات بهتر به صادرکنندگان قرار دهد.

وی همچنین آمادگی بانک را برای در اختیار قرار دادن یک میز در شعب بانک به سازمان توسعه تجارت ایران به منظور انجام اموری از قبیل ثبت سفارش و… اعلام کرد.

بر اساس مفادی از این تفاهم‌نامه طرفین توافق کردند با عنایت به برنامه های آتی صندوق ضمانت صادرات جهت تاسیس شعبه در استان ها، بانک توسعه صادرات فضای اداری لازم در ساختمان‌های شعب خود را پس از کسب مجوز لازم  در اختیار صندوق قرار دهد.
این تفاهم نامه به امضای آقایان بهمن وکیلی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات و  کاظم دوست حسینی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  1  =