موافقت وزارت کار و رفاه با پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پوشش بیمه‌ای خدمات دندانپزشکی گفت: بنده شخصا با این موضوع موافقم، اما تامین هزینه‌های آن پروسه خاصی را می‌طلبد و باید در شورای عالی بیمه مطرح شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شیخ‌الاسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از نسخه 02 برنامه پزشک خانواده با حضور در جمع خبرنگاران گفت: وزارت رفاه تلاش لازم را انجام می‌دهد تا برنامه پزشک خانواده به صورت کامل اجرایی شود. در این زمینه انجام وظیفه می‌کنیم و همه نوع همکاری را با وزارت بهداشت خواهیم داشت.

وی گفت: برنامه پزشک خانواده، برنامه‌ای راهبردی است که سطح سلامت جامعه را ارتقا خواهد داد و در جهت تحقق اهداف نظام در حوزه سلامت اجرایی خواهد شد تا به این ترتیب به اهداف برنامه پنجم توسعه و چشم انداز کشور دست یابیم و نظام عادلانه در حوزه سلامت مستقر شود.
وزیر تعاون درباره پوشش بیمه‌ای داروهای بیماران صعب‌العلاج نیز به خبرنگاران گفت: تلاشمان بر آن است که حداکثر پوشش بیمه‌ای به تمام خدمت‌گیرندگان در نظام سلامت ارائه کنیم.

وی عنوان کرد: به زودی هفت قلم داروی جدید از جمله داروهای گران‌قیمت وارداتی که مخصوص بیماران صعب‌العلاج است در کشور تولید و به مرحله رونمایی و تولید انبوه می‌رسد، البته تلاش خود را برای پوشش بیمه‌ای این داروها انجام می‌دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  24  =  31