آغاز به کار سومین دفتر بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین

سید محمد صدر هاشمی‌نژاد در مراسم گشایش دفتر شمال تهران به عنوان سومین دفتر بانکداری شرکتی گفت: بانکداری شرکتی یکی از سه خدمت تخصصی بانک اقتصادنوین است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وی وجه تمایز بانکداری شرکتی با سایر خدمات را حضور مدیران حساب دانست و افزود: مدیران حساب در خدمت بانکداری شرکتی نقشی تعیین‌کننده ایفا می کنند و رضایت‌مندی مشتریان این خدمت در گرو تلاش مدیران حساب است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیران حساب بانکداری شرکتی وظایف مدیریتی بر عهده دارند، باید به تمام اطلاعات بانک، مشتریان و بازار اشراف کامل داشته باشند تا بتوانند در مواقع ضروری علاوه بر ارایه خدمت مورد نیاز مشتریان، تحلیل‌های حرفه‌ای نیز در اختیار بانک یا مشتری بگذارند.

مهندس صدر هاشمی‌نژاد تاکید کرد: انتظار می‌رود مدیران حساب با شناسایی فرصت‌ها و ترسیم چشم انداز پیش رو، بهترین خدمات را به مشتریان بانکداری شرکتی ارایه کنند.

دکتر بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه دفاتر بانکداری شرکتی ارایه خدمات به مشتریان این خدمت را تسهیل کرده است گفت: دفاتر بانکداری شرکتی این فرصت را فراهم می‌کنند تا مدیران شرکت‌ها بتوانند به دور از هیاهوی شعب در محیطی آرام خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی گفت: با حضور مدیران حساب در دفاتر بانکداری شرکتی ارایه خدمات به مشتریان با دقت کامل انجام می‌شود.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه ملزومات مورد نیاز ارایه خدمات به مدیران شرکت‌ها در دفاتر بانکداری شرکتی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: بانکداری شرکتی اقتصادنوین مختص شرکت‌های بزرگ است که ارایه خدمت به این شرکت‌ها نیازی به فضای شعبه ندارد.

مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین نیز در مراسم افتتاح دفتر شمال تهران بانکداری شرکتی این بانک گفت: ارایه مطلوب خدمات در حوزه بانکداری شرکتی مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته، به طوری که در مدت چهار ماه گذشته تعداد مشتریان بانکداری شرکتی اقتصادنوین بالغ بر 50 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه توسعه دفاتر بانکداری شرکتی دسترسی به این خدمات را سرعت می بخشد، گفت: با راه‌اندازی دفتر گلشهر تعداد دفاتر بانکداری شرکتی در شهر تهران به 3 دفتر رسید.

مهرداد فر ادامه داد: ایجاد دفاتر بانکداری شرکتی در سایر شهرها از سال آینده آغاز خواهد شد.
در ادامه این مراسم از زحمات مهندس سارا بیات مهندس طراح دفتر شمال تهران بانکداری شرکتی که از کارکنان شرکت خدمات پشتیبانی این بانک است قدردانی شد، ضمن اینکه حکم دفتر شمال تهران بانکداری شرکتی این بانک در اختیار داود کروبی قرار گرفت، همچنین فرزین خادم موسوی نیز به عنوان رئیس دفتر بانکداری شرکتی شرق تهران منصوب شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  69  =  72