تحویل سکه قرارداد آتی بورس کالا به بانک سامان سپرده شد

ازسوی شرکت بورس کالای ایران، بانک سامان به عنوان بانک عامل در تسویه و تحویل سکه قرارداد آتی بورس کالا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، در راستای همکاری‌های بانک سامان با شرکت بورس کالای ایران، سکه‌های طلای مربوط به قراردادهای آتی، طی روزهای 21 و 22 اسفند ماه 1390 در ساختمان مرکزی بانک سامان تحویل می‌شود.

این گزارش حاکی‌است، پیرو هماهنگی‌های انجام شده با شرکت بورس کالایی ایران، تمام مشتریان فروشنده و خریدار می‌بایستی با تعیین وقت قبلی از طریق مرکز سامان ارتباط (6422-021) و بر اساس نوبت تعیین‌شده، به مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک سامان مراجعه و اقدام به تحویل یا دریافت سکه کنند.

مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک سامان در نشانی ساختمان بانک سامان واقع در خیابان ولیعصر، بعد از جام‌جم، نرسیده به پارک‌< وی، کوچه ترکش‌د وز، پلاک دو، طبقه ششم واقع شده است.

این گزارش می‌افزاید، عدم تعیین وقت قبلی یا مراجعه نکردن در زمان تعیین شده، سبب ابطال نوبت و ورود به لیست انتظار خواهد شد. به درخواست‌های این مشتریان پس از آخرین مشتری دارای نوبت رسیدگی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس حاصل فرمایند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سامان به نشانی http://www.sb24.com   مراجعه نمایند.

برای دانلود متن کامل اطلاعیه شرکت بورس کالای ایران اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −    =  89