جک دورسی بر روی توسعه شبکه لایتنینگ کار می‌کند

تیم جک دورسی به منظور توضیح شبکه لایتنینگ در ویدئوی تبلیغاتی، کیت توسعه شبکه لا‌یتنینگ اسپیرال از عروسک شبیه به خود استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از کوین تلگراف، بخش کریپتوی شرکت اسکوئر که اخیرا به بلاک (Block) تغییر نام داده است، کیت توسعه لایتنینگ خود را معرفی کرد. هدف این کیت، سرعت بخشیدن به شبکه بیت کوین است.

تیم جک دورسی به منظور توضیح شبکه لایتنینگ در ویدئوی تبلیغاتی، کیت توسعه شبکه لا‌یتنینگ اسپیرال از عروسک شبیه به خود استفاده کرد.

کیت توسعه لایتنینگ بدین منظور طراحی شده است تا به توسعه‌دهندگان امکان دهد تا برنامه‌های خود را به صورت یکپارچه به شبکه بیت کوین در موبایل‌ها و پایانه‌های فروش POS متصل کنند.

کیت توسعه لایتنینگ از APIهایی که از زبان‌های برنامه‌نویسی راست، C، سویفت، جاوا و کاتلین (Kotlin) استفاده می‌کنند پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا کیف پول‌های خود را برای کاربران و زبان مورد نظر خود شخصی‌سازی کنند و هم‌چنین نیاز به داشتن کیف پول‌های جداگانه بیت کوین و شبکه لایتنینگ را از میان بردارد.

در این ویدئو، مدیرعامل سابق توییتر، LDK را به عنوان برنامه‌ای توصیف کرده است که ساخت و ایجاد کیف پول برای تمام توسعه‌دهندگان سراسر جهان را آسان می‌سازد.

در این ویدئو، عروسکی شبیه به جک دورسی با پرداخت سرویس‌ها با استفاده از شبکه لا‌یتنینگ، با فروشندگان تعامل برقرار می‌کند. وی از کیف پول موبایل شبکه لایتنینگ به منظور پرداخت هزینه‌هایی مانند خرید بلیت سینما استفاده می‌کند. در این بین، ویدئو به تیم توسعه‌دهنده اسپیرال کات می‌خورد و آنها درباره مزایای بیت کوین و شبکه لایتنینگ صحبت می‌کنند.

اسپیرال که قبلاً به اسم اسکوئر کریپتو شناخته میشد، از زمان تاسیس خود در سال ۲۰۱۹ به توسعه راهکارهای کیف پول بیت کوین پرداخته است. اسپیرال علاوه بر LDK، بر روی کیت توسعه بیت کوین نیز کار می‌کند. این کیت، تعاملات بین پلتفرمی کیف پول موبایل را امکان‌پذیر می‌سازد.
شبکه لا‌یتنینگ یکی از راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه دوم برای بیت کوین است که به گفته هیلی برکو (Haley Berkoe) مدیر پروژه اسپیرال، بیت کوین را به یک سیستم پرداخت واقعی تبدیل می‌کند.

کانر اوکاس (Conor Okus) از افراد تیم توسعه‌دهنده اسپیرال معتقد است که این LDK با ارائه روشی برای ذخیره ارزش و حضور در فعالیت‌های اقتصادی به تمام مردم جهان، پذیرش بیت کوین و شبکه لایتنینگ را افزایش می‌دهد.

عرضه این محصول مصادف با زمان مناسبی برای کاربران لایتنینگ بوده است زیرا تعداد نودهای شبکه در بالاترین سطح خود قرار دارد. اطلاعات Bitcoin Visuals نشان می‌دهد که ۱۸,۹۰۵ نود با کانال‌های فعال در شبکه لا‌یتنینگ حضور دارند.

طی ۳ ماه اخیر، تعداد کل نودها ۲۳٪ افزایش داشته است و ۳،۵۳۴ نود جدید به شبکه اضافه شده‌اند. در حال حاضر شبکه لایتنینگ ظرفیت ۳۲۸۵ بیت کوین معادل با ۱۶۶ میلیون دلار دارد.

 

 

منبع: میهن بلاکچین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  6