سود صندوق اندوخته‌های بیمه سامان افزایش یافت

مدیرعامل بیمه سامان، سود قطعی اندوخته‌های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان برای سال مالی 89 را اعلام کرد و گفت: برای پنجمین سال متوالی «سود قطعی صندوق اندوخته‌های بیمه سامان» ازسودهای تضمینی پیشی گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی ضیایی دررابطه با نحوه محاسبه اندوخته‌های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان توضیح داد: بیمه‌گذاران بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه سامان می‌توانند اندوخته صندوق را به سه روش اندوخته‌های با ریسک کم، با ریسک متوسط و با ریسک زیاد انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه برای پنجمین سال متوالی نرخ‌های سود قطعی بیش از سود‌های تضمینی محقق شده است، افزود: بیمه سامان برای سال مالی 89 نرخ سود تضمینی اندوخته‌های با ریسک کم را 15درصد پیش‌بینی کرده بود که این سود به میزان 5/16درصد محقق شد.

ضیایی نرخ سود تضمینی اندوخته‌های با ریسک متوسط را 14 درصد عنوان کرد و گفت: نرخ سود قطعی این اندوخته‌ها نیزبه میزان 18درصد محقق شد که 4درصد بیش از سود تضمینی است.

مدیرعامل بیمه سامان درخصوص اندوخته‌های با ریسک زیاد یادآورشد: نرخ این سرمایه‌گذاری‌ها 12درصد تعیین شده بود که نرخ سود قطعی به صورت روزشمارآن به 25درصد بالغ شد که سود قابل توجهی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −  36  =