بررسی عملکرد مقایسه ای بانک پاسارگاد در سال۹۹

بانک پاسارگاد یکی از با ثبات‌ترین روندهای سودآوری را در سال‌های اخیر در اختیار داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد خالص درآمدهای بانک از محل تسهیلات و سپرده‌ها در سال 99 با رشد سه برابری همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک پاسارگاد یکی از با ثبات‌ترین روندهای سودآوری را در سال‌های اخیر در اختیار داشته و همواره به لحاظ سودآوری در میان بانک‌های برتر بوده است.

در سال 99 نیز این بانک به لحاظ سودآوری سالانه رده چهارم و از نظر سود انباشته رده دوم را در اختیار دارد. مقایسه عملکرد بانک پاسارگاد در سال 99 در مقایسه با سال قبل حکایت بهبود قابل توجه عملکرد بانک هم در حوزه‌های درآمدی و هم هزینه‌ای دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد خالص درآمدهای بانک از محل تسهیلات و سپرده‌ها در سال 99 با رشد سه برابری همراه شده است. در بخش سایر درآمدهای عملیاتی درآمد شناسایی شده نسبت به سال 98 حدود 3.5 برابر شده است.

بررسی‌های جزئی‌تر دلیل اصلی این افزایش را رشد حدود 5 برابری درآمدهای بانک از محل درآمدهای ارزی نشان می‌دهد. در این حال، جمع هزینه‌های عملیاتی بانک تنها با رشد 2 برابری همراه شده تا سود بانک پاسارگاد در سال 99 نسبت به سال 98 با افزایش 4 برابری همراه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40