شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو روی بسترهای ایران کیش

همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش در مسیر تحول دیجیتال

محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل بیمه تجارت نو با همکاری ایران کیش و پات لایف رونمایی شد. خرید این سرویس ها از این پس از طریق USSD ایران کیش و به زودی از طریق اپلیکیشن پات لایف میسر است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، پیمان طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مراسم رونمایی از این محصول با اشاره به اینکه تحول دیجیتال صرفا استفاده از تکنولوژی نیست؛ بلکه تغییر فرآیندها است گفت: محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل یک کار مشترک بود و با استقبال بیمه تجارت نو روبرو شد. البته این موضوع را مدیون پلتفرم طراحی و پیاده سازی شده در اپلیکیشن پات لایف نیز هستیم.

وی ادامه داد: خدماتی را در بستر پات لایف ارائه میدهیم که یکی از آنها خدمات بیمه است.

طبری گفت: امروزدر بحث فروش شارژ و بیمه موبایل این امکان نوین را فراهم آوردیم و امیدواریم طی چند ماه آینده شارژ بیمه حوادث و … نیز به آن اضافه شود.

وی تاکید کرد: تحول دیجیتال در دنیا تنها منوط به تکنولوژی نیست. مهمترین مساله، مسیر فرآیند ها و ترکیب فرآیندها است. لازم است قبل از تکنولوژی به مسیر فرآیندها توجه کرد. در واقع نگاه باید تغییر کند.

سرمایه گذاری مفید

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه تجارت نو نیز در مراسم رونمایی از محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو با بیان اینکه در سال جاری بیش از 7 میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه فناوری بیمه صورت گرفته است گفت :55 درصد از این سرمایه گذاری ها در حوزه کانال های توزیع بوده است .

وی با تاکید بر اینکه شرط بقا در صنعت بیمه بحث استفاده از فناوری های نوظهور بیمه ای است اظهارداشت : ما در تجارت نو از حدود یکسال گذشته و با ورود تیم تخصصی به این نیاز و ضرورت رسیدیم که دراین حوزه سرمایه گذاری مفید انجام دهیم و امروز محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو یکی از همان اتفاقات و سرمایه گذاری های مفید است که در کنار ایران کیش به منصه ظهور گذاشته شد.

 تحول ساختارگرا شکل گرفت

آرش فروزان؛ مدیر محصول پات لایف ایران کیش هم در ادامه این مراسم عنوان کرد: امروز توانستیم تحول ساختارگرا داشته باشیم و فضای بسته بیمه را با کمک اکوسیستم ایران کیش و پات لایف بشکنیم و افتخار کنیم که به یک تحول دست پیدا کردیم. تغییر و تحول در فضای بیمه کار بسیار مشکلی است .

وی ادامه داد: بسیار مفتخریم که توانستیم محصولی را طی چند ماه ارائه دهیم که نزدیک به دو سال است دیگران روی آن کار کرده بودند. ما در ادامه محصول پات لایف به این نتیجه رسیدیم که می شود ارتباط جذابی بین پی تک و اینشورتک رقم زد و مطمئن هستیم که در آینده ارتباط بین لند تک، پی تک و اینشورتک را نیز خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: شکل گیری این فضا و اجازه حرکت در مرز نوآوری فقط به دست رهبران نوآور اتفاق می افتد.

فروزان گفت: اینشورتک نیازمند فرهنگ است. اکوسیستم ایران کیش و پات لایف به واسطه توسعه بازاری که در اکوسیستم بانکی کشور، B2B و B2C رقم خورده، توانست پایه گذاری های فرهنگ اینشورتکی و فروش محصولات اینشورتک را رقم بزند. یکی از نکات جذاب هم این بود که چه قدر سریع در اکوسیستم بیمه تجارت نو و ایران کیش در مورد بیمه موبایل و تبلت گام برداشته شد.

فروزان اظهار داشت: نوآوری، ذهن نوآور و خلاق نیاز دارد. اینکه بتواند محصول بیمه ای را در درون یک اکوسیستم کاربردی برده و کم کم درک کرده و بتوان فرهنگ سازی کرد و باعث توسعه بازار شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم مهندس پیمان طبری در پاسخ به سوال خبرنگار ریسک نیوز نیز مبنی بر اینکه همکاری شرکت های پرداخت الکترونیک و شرکت های بیمه در آینده چه فرصت هایی را به وجود می آورد، گفت: بدیهی است که شرکت های پرداخت با توجه به تغییر و تحولات باید بتوانند تا سرویس هایی جدیدتر و متنوع و خلاقانه تر را در قالب پرداخت به مردم ارائه دهند تا هم راه حلی سهلتر برای  زندگی روزمره مردم فراهم کنند و هم اینکه خود پوست اندازی داشته و برای بقای صنعت پرداخت متحول شوند. ضمن اینکه شرکت های پرداخت نباید غافل از این شوند که می توانند درامدهای دیگری را از محل های مختلفی کسب کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8