راه اندازی ۳ صندوق جدید سرمایه گذاری توسط گری اسکیل

گری اسکیل، بزرگترین صندوق مدیریت دارایی رمز ارزها در بیانیه‌ای از آغاز معاملات OTC سه صندوق استلار، زی کش و هورایزن خبر داد.

به گزارش بانکداری الکترونیک و به نقل از یوتودی، صندوق‌های استلار، زی کش و هورایزن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رد و یا تأیید نخواهند شد چراکه مشمول قوانین و الزامات اوراق بهادار نیستند.

 

معاملات این صندوق‌ها در بازار OTC به ترتیب با نمادهای GXLM،  ZCSH و HZEN صورت خواهد گرفت. در ۲۴ ساعت گذشته رمز ارزهای زی‌کش (ZEC) و هورایزن (ZEN) با ۵٪ افزایش قیمت مواجه شدند. این در حالی است که قیمت استلار (XLM) با ۲.۸٪ کاهش به ۰.۳۷ دلار رسیده است.

همزمان با اضافه شدن سه صندوق جدید، شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل از برنامه‌های خود برای تشکیل پرونده تبدیل صندوق بیت کوین این شرکت، به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) خبر داد. یکی از مقامات این شرکت در این رابطه اظهار داشت:بورس Arca نیویورک، سند 19b-4 را برای تبدیل صندوق بیت کوین گری اسکیل به صندوق ETF ارسال خواهد کرد.

شایان ذکر است مجموع دارایی‌های تحت مدیریت شرکت Grayscale تا ۱۸ اکتبر سال جاری معادل ۵۳.۳ میلیارد دلار است و صندوق بیت کوین این شرکت، سهمی ۳۹.۷۷ میلیارد دلاری دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  53  =  58