برنده خودرو جشنواره طلایی بازار مهستان استان البرز معرفی شد

حالا دیگر گوی ها و شماره ها تعیین کننده هستند آن هم بعد از مدت ها انتظار. این آخرین است آخرین شماره برای انتخاب برنده خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت مربوط به پذیرندگان بازار بزرگ مهستان استان البرز. امروز روز الوعده وفای آن قرعه کشی رویایی است و آخرین شماره از گوی خوانده می شود …” 9″ و بعد …وقتی نام برنده از میان کسبه مشخص می شود، خانمی از میان جمع ناباورانه فریاد می زند:”وای منم!”

به گزارش بانکداری الکترونیک، نامش مهناز حیات غیبی است. چند سالی هست در بازار مهستان مشغول به فعالیت است و از صنف طلا فروشان. دوسال و نیم است که از دستگاه های ایران کیش استفاده می کند و البته اینطور که می گوید مغازه به نام پسرش آرمان است. "گالری آرمان" .

 

حیات غیبی هم این جوایز و جشنواره ها را تا پیش ازاین باور نداشته و تصور می کرده چیزی جز تبلیغات نیست (!) از آن فکرهایی که "کی داده و کی گرفته "… ولی حالا نگاهش به خیلی چیزها عوض شده، حتی به شانس.

خودش که گفت:« بی تعارف می گویم از پشتیبانی دستگاه های ایران کیش خیلی راضی ام. اصلا یکی از دلایلی که قبل از اطلاعم از وجود چنین جشنواره ای من و پسرم همواره از این دستگاه ها استفاده می کردیم، همین پشتیبانی بود.» از دستگاه های بی سیم ایران کیش می گوید و اینکه قطعا متقاضیان زیادی از آن استقبال می کنند.

و حالا برنده خودرو پژو 206 جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت بعد از گفتگو مشغول امضا و کارهای مخصوص به تحویل خودرو است.

بعد از گپ با برنده خودرو به سراغ حسن جدیدی مدیریت شعب استان البرز هم می رویم کسی که می گوید: معتقدم ایران کیش و بانک تجارت یک خانواده هستند. ما خود را ایران کیشی و ایران کیشی ها هم خودشان را جزوی از پرسنل بانک تجارت میدانند. همواره سعی کردیم که هم ما صدای ایران کیش باشیم و هم ایران کیش صدای بانک تجارت.

از جشنواره های اینچنینی که سوال می کنیم می گوید: جشنواره ها قطعا که جذابیت خاص خودشان را دارند، چرا که هم مشتریان ترغیب به خرید می شوند و هم پذیرندگان ترغیب به استفاده از دستگاه ها.  بازی برد بردی میان خریدار، پذیرنده، ایران کیش و بانک تجارت شکل می گیرد از سویی ما همواره در راستای  پاسداشت مشتریان، تلاش کردیم تا به شیوه های متعدد از آن ها حمایت کنیم.

ایران کیش و بانک تجارت همواه در راستای خدمت رسانی به ویژه در قالب تسهیلات اعتباری به مشتریان از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

لازم به ذکر است جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی برگزار شده است. در این دوره از جشنواره به خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایانه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند به قید قرعه ده ها کارت هدیه 1.000.000 ريالی و همچنین به پذیرندگان ده ها جایزه 5.000.000 ريالی اهدا شد. جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو در مراکز تجاری این استان ها  بود که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا شد که مهناز حیات غیبی در آخرین مرحله این جشنواره در استان البرز (بازار خرید مهستان) برنده خودرو پژو 206 نام گرفت.









لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄  11  =