دعوت به همکاری از تیم‌های نوآور و استارت‌آپ‌های حوزه پلیمر و نانو

اولین شتابدهنده و استارت‌آپ استودیو صنعت پلیمر و نانوی کشور در نظر دارد برای جذب ایده‌های نوآورانه، در این حوزه فراخوانی را منتشر کند.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از ستاد نانو، یکی از شتابدهنده‌های تخصصی حوزه صنایع پلیمر، پتروشیمی و نانوفناوری فراخوانی را برای کلیه دانش پژوهان، صاحبان ایده، فناوران و مدیران صنایع ، به منظور شناسایی ایده‌های خلاقانه و پشتیبانی و پرورش این ایده‌ها تا رسیدن به هدف و محصول و جذب ایده‌های نوآورانه، استارت‌آپ‌ها و نیازمندی‌های صنعت را منتشر کرد.

این شتابدهنده با در اختیار داشتن کلیه امکانات صنعتی، آزمایشگاهی و اداری، آماده جذب ایده‌های نوآورانه است. صاحبان ایده می‌توانند با ارائه طرح‌های خود، پس از داوری اولیه و تایید طرح، وارد چرخه شتابدهی شده و از امکانات شتابدهنده با هدف حصول نتیجه و محصول، بهره‌مند شوند.

همچنین مدیران و صاحبان صنایع نیز با توجه به نیازهای فعلی و احتمالی در مجموعه خود، نسبت به ارائه نیاز های مذکور به شتابدهنده نانوپُل اقدام کنند. این شتابدهنده پس از بررسی علمی و صنعتی این نیازها، به‌عنوان تنها استارت‌آپ استودیو کشور در این زمینه، نسبت به تیم‌سازی و ارائه راهکارهای مناسب و بومی به صنایع، اقدام خواهد کرد.

در ابتدای امر متقاضیان باید فرم مربوط به ارزیابی اولیه ایده خود را پر کرده و به شتابدهنده تحویل دهند، صاحبان طرح‌های منتخب در یک ارائه ۱۵ دقیقه‌ای از ایده و طرح خود در حضوران داوران دفاع خواهند کرد (ارائه ۱۵ دقیقه‌ای مطابق با نمونه فایل شتابدهنده و دفاع از طرح توسط صاحبان ایده). پس از بررسی مستندات ارائه شده، نتیجه نهایی طی دو هفته به نوآوران ابلاغ خواهد شد. شرکت‌های نوپا و صاحبان ایده‌ای که مورد تایید قرار گرفته‌اند پس از عقد قرارداد همکاری با مرکز شتابدهی می‌توانند فعالیت خود را تحت حمایت مرکز شتابدهنده آغاز کنند.

از آنجا که فرایند شتابدهی در حوزه مواد پلیمری شامل نمونه سازی و انجام آزمون‌های مختلف  (شناسایی و خواص مواد) است، حداکثر یک فرایند ۱۲ ماهه برمبنای تعاریف TRL ها در صنعت پلیمر برای رسیدن به TRL۸ این زمان تخمین زده می‌شود و برای این منظور پیش‌بینی شده است که می‌تواند بر اساس پتانسیل تیم‌های ورودی (میزان پشتکار افراد، میزان تعامل افراد گروه، پیچیدگی طرح، پشتوانه علمی و صنعتی گروه و…) تا ۱۸ ماه افزایش پیدا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  32  =