رویداد هوش مصنوعی، رباتیک و تحول دیجیتال در بانکداری برگزار می شود

رویداد هوش مصنوعی، رباتیک و تحول دیجیتال در بانکداری ۲۲ مهر با همکاری بانک ملی ایران، شرکت داده ورزی سداد و مرکز نوآوری فینوداد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رویداد هوش مصنوعی که پنج‌شنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، محورهای شناسایی تقلب و امنیت سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی، نقش هوش مصنوعی و رباتیک در هوشمندسازی شعب، هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های مالی و بانکی، هوش مصنوعی در خودپردازهای هوشمند و تحول دیجیتال در صنعت بانکداری را دنبال می‌کند.

حمیدرضا ربیعی عضو هیئت علمی دانشگاه شریف ،مهدی محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مرتضی موسی‌خانه رئیس کمیته ملی روبوکاپ، علی‌اصغر انصاری رئیس مرکز هوش مصنوعی ایران، نیکا بهجتی مدیرمحصول هوش مصنوعی علی‌بابا و مهدی کاکاوند مدیر مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال سخنرانان این رویداد هستند.

اهداف این رویداد به شرح زیر است:

*شناسایی ایده‌ها و صاحبان ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های هوش مصنوعی

*معرفی پتانسیل‌ها، امکانات و قابلیت‌های فینوداد و شرکت سداد در اکوسیستم استارتاپی کشور

*آشنایی شرکت‌کنندگان با هوش مصنوعی و رباتیک و بررسی پتانسیل بازار کار به منظور جذب کسب‌وکارهای این حوزه‌ها و توسعه تیم‌های این دو حوزه

*آشنایی شرکت‌کنندگان با فناوری هوش مصنوعی و رباتیک و نیز کاربرد آن‌ها در بانکداری و خدمات مالی

فعالان و علاقه‌مندان اکوسیستم استارتاپی، متخصصین و پژوهشگران هوش مصنوعی و رباتیک و فعالان حوزه بانکداری می‌توانند در صفحه این رویداد در ایوند ثبت‌نام کنند و در صورت تمایل ایده‌های خود را از طریق این لینک ارسال کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =