پیام تبریک دکتر کمیجانی به رئیس کل جدید بانک مرکزی

دکتر کمیجانی در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر علی صالح آبادی به مقام ریاست کلی بانک مرکزی، از همکاری ها و تلاش کارکنان و مدیران بانک مرکزی و شبکه بانکی قدردانی کرد.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، متن این پیام به شرح زیر است:
 

«بسمه تعالی»

حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که به یاری او و همت همکاران گرانقدر در بانک مرکزی و نظام بانکی کشور فرصت پیدا کردم دانش و تجربه خود را در جهت اهداف کلان اقتصادی و خدمت‌رسانی به مردم عزیز به‌کار گیرم.

طی این مدت، همکاری و همدلی خاضعانه‌ی کارکنان، بازنشستگان، مدیران، اعضای هیات عامل بانک مرکزی، نهادها و شرکت‌های وابسته، اعضای شورای پول و اعتبار، شورای فقهی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای پیشبرد رسالت اصلی این نهاد که اجرای سیاست‌های پولی، اعتباری و ارزی و فراهم کردن شرایط پیشرفت اقتصادی کشور است، را شاهد بوده‌ایم. موجب افتخار است که در دوره مسئولیت اینجانب در بانک مرکزی، تامین ارز کالاهای اساسی و همچنین تسهیل شرایط برای واردات واکسن به نحو احسن انجام شد که وظیفه خود می‌دانم از حمایت‌ها و لطف رئیس‌جمهور و دولت محترم سپاسگزاری کنم.

همکاران عزیز، ضمن پاسداشت از زحمات بی‌دریغ‌تان باور دارم در ادامه مسیر به رغم شرایط حساس فعلی کشور و تحریم‌های ظالمانه، همچنان مساعی خود را برای پیشبرد برنامه‌های تثبیت و توسعه اقتصادی به‌کار خواهید گرفت و هم راستا با اهداف کلان اقتصاد کشور، همچنان با سلامت و ثبات در خدمت به مردم و اقتصاد کشور خواهید بود و اذعان دارم مدیران و کارشناسان نظام بانکی نیز حرکت خود را به‌منظور پیاده‌سازی اصلاحات ساختاری ادامه خواهند داد و در این راه از هیچ کوششی برای آسایش مردم فروگذار نخواهند بود.

همچنین ضمن تبریک به جناب آقای دکتر صالح‌آبادی برای پذیرش این مسئولیت سخت،‌ اعتقاد دارم ایشان با سابقه علمی و تجربه‌ای که در بازار مالی و سیستم بانکی اندوخته‌اند، قادرند سیاست‌های پولی، اعتباری و ارزی کشور را در جهت مهار تورم و تثبیت شرایط اقتصادی، راهبری کنند.
 
در خاتمه خداوند را شاکرم که طی مدت بیش از دو دهه فعالیت در شبکه بانکی، شریک و همراه مجاهدت‌ها و اهتمام کارکنان ساعی نظام بانکی و بانک مرکزی برای رشد و تعالی اقتصاد کشور بوده‌ام، از این رو با امید به آینده‌ای روشن برای آبادانی اقتصاد کشورمان، از خداوند متعال برای دولت و مردم عزیزمان عزت و سرافرازی هر چه بیشتر را مسئلت دارم و برای کارکنان شبکه بانکی در تحقق این مسیر، توفیق مسئلت می‌نمایم.
 

اکبر کمیجانی
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  +    =  49