کیف پول اعتباری زمرد – تارا بانک تجارت رونمایی شد

بانک تجارت در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود، با همکاری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا (زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ) از «کیف پول اعتباری زمرد – تارا» رونمایی کرد.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، کی لانی رئیس هیات مدیره این بانک در مراسم رونمایی از کیف پول اعتباری «زمرد پی- تارا» که با حضور ترک تبریزی نائب رئیس هیات مدیره، شریفیان معاون مدیر عامل در امور کسب و کار و راهبری بازار، دکتر سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، آموزش مشاور مدیرعامل، کاظم پور مدیر امور هیات مدیره و عامل، مهندس قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و جمعی از مدیران و مسئولان بانک، شرکت مخابرات ایران و مجموعه تارا برگزار شد، گفت: ارزش آفرینی و چگونگی ایجاد ارزش در محصولات برای مشتریان یکی از مباحث پیچیده و موثر سازمان ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هر چه خلق ارزش خدمات بانک بیشتر باشد رضایت مشتری را در پی خواهد داشت افزود: شرط بقا و ادامه حیات سازمان‌ها در عصر امروز همسو بودن با تغییرات تکنولوژی در سطح جهان است. مشتریان هرگاه برای دریافت خدمت هزینه و زمان صرف کنند در قبال آن سهولت استفاده، مشتری مداری، احترام و … را از سرویس دهنده مطالبه خواهند کرد که این همان خلق ارزش است.

رئیس هیات مدیره بانک تجارت اظهار داشت: این خلق ارزش که به واسطه افزودن خدمات جدید در محصولات کنونی بانک صورت می پذیرد باید به گونه ای باشد که موجبات اشتیاق مشتریان را فراهم آورد. بر اساس همین استراتژی، بانک تجارت با رونمایی از شعبه مجازی زمرد سعی بر آن دارد تا با توسعه این زیست بوم و افزودن سرویس های ارزش افزوده در جهت رفع نیاز و رضایتمندی مشتریان گام بردارد.

کی لانی در ادامه افزود: یکی از استراتژی های بانک تجارت فراهم کردن زمینه لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری با توجه به آخرین دستاوردهای روز دنیاست، که یکی از این خدمات امروز با رونمایی «کیف پول اعتباری زمرد پی- تارا» که حاصل تلاش کارشناسان بانک تجارت، شرکت مخابرات ایران و مجموعه تارا است معرفی خواهد شد.

شریفیان معاون مدیرعامل در راهبری بازار و توسعه کسب و کار با اشاره به سبقه ارزشمند بانک و اهمیت حضور در بازارهای خرد اظهار داشت: بانک تجارت به دلیل نوع فعالیت و رویکرد خود از گذشته به عنوان بانک مشتریان شرکتی و بزرگ شناخته شده است و امروز یکی از رسالت های این بانک ارائه خدمات باکیفیت برای حضور در حوزه مشتریان خرد است.

وی با بیان اینکه «زمرد پی- تارا» در حال حاضر برای پرسنل شرکت مخابرات ایران اجرا خواهد شد افزود: از نکات مهم این خدمت ارائه تسهیلات در نقطه فروش است که بهترین مدل تسهیلات بانکی به شمار می رود و نقش موثری را در تولید و اشتغال ایجاد می کند. استفاده از ظرفیت شرکت تارا با توجه به پتانسیل و گستره فعالیت آن، حمایت از پرسنل سازمان ها و همچنین بهره مندی از ظرفیت شرکت مخابرات ایران در ارائه این خدمت از جمله مزایای دیگر این پروژه است.

سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ابراز خرسندی از حضور در جلسه رونمایی از کیف پول اعتباری «زمرد پی- تارا» و با اشاره به سبقه شرکت مخابرات گفت: شرکت مخابرات ایران از سال ۱۳۵۰ شروع به کار کرده است و از ۱۲ سال گذشته در بخش خصوصی به عنوان بزرگترین شرکت مادر در ایجاد ارتباط در کشور فعالیت می کند.

وی افزود: شرکت مخابرات و بانک تجارت از گذشته تا کنون همکاری های متنوعی را در بخش های مختلف داشته اند و خوشحال هستیم این همکاری ها در قالب ارائه خدمات ویژه به مشتریان و پرسنل شرکت مخابرات ادامه خواهد یافت.

قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با تمجید از عملکرد و حمایت بانک تجارت در راه اندازی این طرح گفت: یکی از ابزارهای مهم و اساسی که نقش موثری در سبک زندگی مردم دارد تخصیص اعتبار است که خوشبختانه با همکاری بانک تجارت این مهم در قالب خدمت «زمرد پی- تارا» شکل گرفت. وی ویژگی های بارز این خدمت را سرعت، سادگی و امنیت آن عنوان کرد.

زمرد پی – تارا یک کیف پول اعتباری سازمانی است که با هماهنگی سازمان متقاضی و بانک تجارت شرایط تخصیص اعتبار در کیف پول تارا به کارمندان سازمان متقاضی فراهم می شود. با نصب اپلیکیشن زمرد بانک تجارت و انتخاب گزینه «زمرد پی» می توانید از خدمات آن بهره مند شوید.«زمرد پی- تارا» این امکان را برای مشتریان سازمانی فراهم می کند تا با کمترین نرخ سود تسهیلات به صورت حضوری و غیر حضوری در دوره زمانی مشخص تا سقف مورد توافق سازمان از فروشگاه های بزرگ طرف قرارداد خرید کنند و اقساط آن پس از پایان دوره از حساب حقوقی کارکنان برداشت خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =