صرافی بایننس معاملات آتی در استرالیا را متوقف می‌کند

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان از لحاظ حجم معاملات، اعلام کرده است از این پس سرویس‌های معاملات اختیار (Oشptions) و معاملات آتی (Futures) این صرافی در استرالیا متوقف خواهد شد.

به گزارش بانکداری الکترونیک و به نقل از یو تودی، بایننس علاوه بر سرویس‌های معاملات آتی و اختیار، توکن‌های لوریج‌شده را حذف خواهد کرد. توکن‌های لوریج‌شده محصولات مشتقه‌ای هستند که به کاربران اجازه می‌دهند از اهرم‌ها بدون ریسک لیکویید شدن استفاده کنند.

کاربران استرالیایی از ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) ۹۰ روز فرصت خواهند داشت تا از پوزیشن‌های خود خارج شوند. بایننس اخیرا انجام معاملات با دلار سنگاپور و کرون نروژ را نیز متوقف کرده است.

در اواخر ماه جولای (مرداد) Binance Futures در پاسخ به هجوم دستگاه‌های نظارتی و قانون‌گذاری سراسر جهان، حداکثر میزان اهرم (لوریج) خود را از ۱۰۱x به ۲۰x کاهش داده بود.

این صرافی همچنین به منظور مطابقت با قوانین جهانی وضع شده، احراز هویت (KYC) را برای مشتریان خود اجباری کرده است. میهن بلاکچین در گزارشی هفته گذشته اعلام کرد صرافی بایننس به اتهام دستکاری بازار و معاملات نهانی تحت بازرسی شدید نهادهای نظارتی آمریکا قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  18