شرکت ریپل با کمیسیون بورس آمریکا توافق نمی کند

تیم حقوقی ریپل در خصوص پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، اعلام کرد این شرکت هیچگونه برنامه‌ای برای کنار آمدن و مصالحه با این نهاد نظارتی ندارد.

به گزارش بانکداری الکترونیک و به نقل از Bitcoin.com طبق گزارش چارلز گاسپارینو، تیم حقوقی ریپل به فاکس بیزینس گفته است که هیچگونه برنامه‌ای برای مصالحه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در خصوص شکایت این نهاد نظارتی ندارند. وی روز جمعه در توییتر عنوان کرد:تیم حقوقی ریپل مطمئن است می‌توانند به گری گنسلر نشان دهد که پیگیری این پرونده منجر به انتخاب برنده و بازنده در کسب‌وکارهای رمز ارز خواهد شد و این موضوع به ضرر نوآوری در این عرصه است.

 

پرونده شکایت کمیسیون SEC از ریپل

کمیسیون SEC در ماه دسامبر سال گذشته به دلیل فروش توکن XRP از شرکت ریپل لبز، برد گارلینگهوس مدیرعامل و کریس لارسن هم‌بنیانگذار این شرکت شکایت کرده بود.

در ماه ژانویه از برد گارلینگهوس این سوال پرسیده شد که چرا با کمیسیون SEC به توافق نمی‌رسند. وی پاسخ داد:نمی‌توانم جزییات را بازگو کنم اما این موضوع را بدانید که در حال تلاش در این زمینه هستیم و در صدد حل این مشکل به روشی هستیم که جامعه XRP بتواند نوآوری و خلاقیت خود را ادامه دهد و از مشتریان محافظت شود.

حامیان ریپل و XRP امیدوارند که گری گنسلر رییس جدید کمیسیون SEC که در دانشگاه MIT به تدریس رمز ارزها پرداخته است، از شکایت این کمیسیون صرف‌نظر کند. این افراد معتقدند که نظر گنسلر با جی کلیتون رییس سابق کمیسیون SEC مخالف است. در ماه آگوست، یکی از نهادهای نظارتی دولت به بررسی عواقب پیرامون شکایت کمیسیون SEC از ریپل پرداخت که این بررسی، شامل نقش کلیتون و ویلیام هینمن مدیر اجرایی ارشد این کمیسیون بود.

گنسلر نشان داده است که نوآوری و خلاقیت را می‌شناسد. طی جلسه کمیته بانکداری مجلس سنای آمریکا در هفته گذشته، سینتیا لومیس سناتور طرفدار بیت کوین از گنسلر پرسید:آیا از نوآوری حمایت می‌کنید؟

گنسلر بلافاصله پاسخ داد:بله. نوآوری باعث شده است که نور این اتاق به وجود آید. نوآوری باعث شده است که بتوانیم با اعضای سنا جلسه برگزار کنیم. نوآوری همان چیزی است که از موفقیت و فعالیت اقتصادی پشتیبانی می‌کند و فرصت‌های بهتری در زندگی در اختیار ما قرار می‌دهد. 

رییس کمیسیون SEC هم‌چنین گفته است که نوآوری ساتوشی ناکاموتو واقعی است. وی گفت:نوآوری ناکاموتو منجر به توسعه رمزارزها و فناوری بلاکچین شده است. این فناوری می‌تواند محرکی برای تغییر عرصه امور مالی و پول باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10