پرداخت آنلاین خرید بلیط سینما از طریق رمزارزها

بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان یعنی «amc» اعلام کرده که قصد دارد علاوه بر بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده دیگری را نیز برای پرداخت بلیط و امتیازات آنلاین قبول کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از راشاتودی، بزرگترین زنجیره سینمای جهان، ای‌ام‌سی انترتینمنت، اعلام کرد علاوه بر بیت‌کوین حالا رمزارزهای دیگری را هم برای پرداخت آنلاین خرید بلیط خود می‌پذیرد.

آدام آرون، مدیرعامل این سینماهای زنجیره‌ای در توئیتر خود اعلام کرد: مشتاقان رمزارز حتماً می‌دانید ما قبلاً اعلام کرده بودیم سینماهای ای‌ام‌سی از پایان ۲۰۲۱ بیت‌کوین را برای خرید بلیط خواهند پذیرفت. امروز تأیید می‌کنم که وقتی این اقدام اجرایی شود رمزارزهای مشابهی مانند اتروم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش، هم مورد قبول خواهند بود.

ای‌ام‌سی در ماه آگوست اعلام کرده بود که بیت‌کوین را از پایان امسال برای خرید بلیط خود خواهد پذیرفت و به اولین سینمای زنجیره‌ای جهان تبدیل شده بود که رمزارزها را به عنوان یک روش پرداخت به رسمیت می‌شناسند.

این اقدام ای‌ام‌سی تلاش دیگری از سوی این شرکت است تا پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا درآمد خود را افزایش دهد. از ماه ژانویه با آغاز ریکاوری اقتصادی آمریکا سهام شرکت ای‌ام‌سی رشدی آسمان‌خراش‌گونه داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8