بانکداری بدون شعبه بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: در چندسال گذشته وعده بانکداری بدون شعبه در سال ۱۴۰۰ را داده بودیم که خوشبختانه امروز محقق شد و در پایان سال جاری بانک در قالب یک شعبه فعالیت خواهد داشت.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده در جلسه مجمع عمومی عادی و در جمع سهامداران این بانک افزود: نقطه اوج بانکداری اجتماعی و تحقق بانکداری دیجیتال مهمترین اتفاق سال ۹۹  برای بانک قرض الحسنه رسالت بود به طوری که در پایان سال گذشته ما تنها ۲۴ شعبه فیزیکی داشتیم.

وی با اشاره به فعالیت مراکزعملیاتی که درخواست های مشتریان را مدیریت می کنند، اظهار داشت: دو مرکز خدمات سپرده و ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی از مهمترین این مراکز به شمار می روند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، مرکز ارتباط بااعضا و اطلاع رسانی را بازویی توانمند در مجموعه خواند و یادآور شد: این مرکز با در اختیار داشتن ۱۲۰ کارشناس مجرب روزانه پاسخگوی ۱۵هزار تماس مشتریان هستند.

حسین زاده تعداد تسهیلات پرداختی این بانک در سال گذشته را حدود ۷۵۰هزار فقره عنوان کرد و افزود: این تعداد تسهیلات بجز تسهیلات تکلیفی بوده و با کارمزد دو درصد پرداخت شده اند. گفتنی است، مجمع عمومی عادی بانک قرض الحسنه رسالت منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ با حضور بیش از ۵۲/۶۷ درصد سهامداران در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. یکی از پرسنل بانک رسالت می گوید

    اعتراض کارکنان بانک رسالت به عدم امنیت شغلی

    بانک رسالت در سکوت خبری بیش غز 2000 نفر از پرسنل خود را تعدیل نیرو می کند

    شماری از کارکنان بانک رسالت در نامه‌ای به اداره کل نظارت بانک‌ مرکزی، نسبت به وضعیت نامعلوم قراردادها و عدم امنیت شغلی خود اعتراض کردند.

    کارکنان معترض با بیان اینکه همگی دارای دست‌کم ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه کار هستند، عنوان کردند: محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت در جلسات توجیهی به کارکنان اعلام کرده است؛ بانک رسالت شعب خود را جمع‌آوری کرده و فعالیت خود را به صورت بانکداری بدون شعبه انجام خواهد داد.

    بنابر اظهارات کارکنان، در این شرایط پرسنل از ابتدای سال ۱۴۰۱ در مجموعه‌ای ناشناخته به نام “انجمن مردم نهاد حامیان قرض‌الحسنه”، ادامه فعالیت خواهند داد!

    گفته می‌شود، عقد قرارداد با این مجموعه در سال جدید، منوط به استعفای کتبی پرسنل از بانک و ارائه اقرارنامه خواهد بود و در غیر این صورت مدیر بانک به طور یک طرفه قراردادها را فسخ خواهد کرد!

ارسال یک پاسخ

  +  77  =  81