معرفی کیف پول سیمرغ تجارت روی پوزهای ایران کیش

طی تفاهمنامه اتکا و بانک تجارت صورت گرفت؛

محصولات و راهکارهای جدید پرداخت شرکت کارت اعتباری ایران کیش و کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت در مراسم تمدید تفاهمنامه اتکا و بانک تجارت، مورد استقبال قرار گرفتند. دراین مراسم محصولات و راهکارهای جدید ایران کیش نمایش داده شد. همچنین کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت که روی دستگاه های ایران کیش نیز فعال است معرفی شد.

 

به گزارش بانکداری الکترونیک، سردار مسعود حشمتی پور مدیرعامل اتکا با ابراز خرسندی از اینکه بعد از شروع یک سال از همکاری با بانک تجارت امروز این تمدید تفاهم نامه صورت میگیرد گفت: خوشحالیم در نقطه ای قرار گرفتیم که کارهای خیلی خوبی از دو مجموعه صورت گرفته و این امر نشان میدهد که اراده و عزم طرفین برای همکاری بیش از گذشته وجود دارد. با تجربه ای که اندوخته ایم برای ادامه راه آمادگی داریم تا گام های بلند تری برداریم. اعتمادی ارزشمند بین طرفین شکل گرفت و ماحصل این تجربه شرایط را برای خدمت رسانی بهتر در سازمان اتکا فراهم کرد.

حشمتی پور بابیان اینکه می خواهیم خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف بیش از 5. 5 میلیون نفری خود داشته باشیم، اظهارکرد: امروز امید داریم که با تفاهمنامه ای که با بانک تجارت صورت می گیرد زمینه و بستری متناسب با فناوری روز برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب تر برای این جامعه فراهم شود. این جلسه نقطه عطفی برای همکاری بیشتر و ارائه خدمات ماست .

وی در ادامه با اشاره به خدمات نوین ایران کیش گفت: جا دارد به مجموعه بانک تجارت به خاطر وجود چنین تیم حرفه ای در ایران کیش تبریک بگوییم و امروز یکی از دغدغه های ما در زمینه پرداخت های الکترونیکی مبتنی بر جدیدترین فناوری ها از این طریق حل شده است . 

خدمات متفاوت

رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت نیز با اشاره به اینکه خوشحالیم این بانک چند کار جدید را با همکاری اتکا آغاز می کند، گفت: در طول یکسال گذشته گره ها باز شده است و زمینه توسعه همکاری ها بیش از همیشه فراهم آمده است.  

وی افزود: خوشبختانه با توجه به نگاه نو آورانه ای که مد نظر شماست، در کنار اعطای تسهیلات، کارهای بزرگی در شرکت ایران کیش انجام شد تا بتوانیم خدمات نوینی را به مجموعه اتکا ارائه دهیم. با قاطعیت می گویم که بانک تجارت در بیشتر فروشگاه های بزرگ حضور دارد و خدماتی که امروز به فروشگاه اتکا ارائه می شود کم نظیر است. پرداخت های غیر تماسی، پرداخت های متنوع از طریق کیو آر کد و … اتفاقاتی است که در مجموعه ایران کیش رخ داده است.

همه امکانات در یک دستگاه پوز

پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش ضمن معرفی و عملکرد محصولات ایران کیش گفت: مجموعه ای از تمام امکاناتی که امروز در موردشان سخن گفته شد در یک دستگاه ایران کیش قابل دسترس هستند و این فرصتی است که قطعا استفاده از این دستگاه ها برای کاربر می آفریند.

پیمان طبری با خاطر نشان کردن این مطلب که این شرکت از پروژه غیر تماسی NFC مبتنی براستانداردهای EMV مدت هاست که رونمایی و آن را عملیاتی کرده است گفت: دراین حوزه نسبت به سایر شرکت ها پیشگام هستیم و یکی از دلایل این پیشگامی ملحق شدن هرچه سریعتر ما به شاپرک 2 بود.

وی ضمن تشریح انواع پرداخت های کیو آر کد ایران کیش و همینطور ساختارهای متفاوتی که از طریق اپلیکیشن ها و دستگاه های این شرکت برای این نوع پرداخت ها فراهم شده است افزود: اساسا گوشی های موبایلی به زودی به کارت های پرداخت  نیز بدل می شوند.

مدیرعامل ایران کیش با بیان ویژگی های دو محصول کیف پول مولتی ولت ایران کیش و همینطور خرید قسطی از طریق آسان خرید گفت: قطعا همکاری با اتکا می تواند زمینه ساز فرصت های بیشتر برای هر دو طرف بانک تجارت و این سازمان باشد و دراین میان ایران کیش تلاش می کند تا تسهیلات بیشتری را با محصولاتی خلاقانه و نو آورانه برای بهبود این تعامل فراهم کند .

وی در ادامه افزود : کیف پول سیمرغ تجارت در واقع کیف پول آفلاین بانک تجارت است و هم اکنون بخش قابل توجهی از کارت های بانک تجارت می توانند مجهز به این کارت هایعنی کیف پول آفلاین سیمرغ شوند. کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت روی دستگاه های ایران کیش نیز فعال است.

مزیت های کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت

شهره آقابابایی مدیر عامل سیمرغ تجارت نیز درباره این محصول اظهار کرد: کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت هم اکنون در تهران، اراک و زنجان عملیاتی شده است.

وی به کارایی این کیف پول ها در مترو، اتوبوس و حمل و نقل های شهری اشاره داشت.

آقابابایی با بیان اینکه برخی ازدانشگاه ها نیز این کیف پول ها را دراختیار دانشجویان قرار داده اند گفت: کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت در واقع مزیتی است که در فروشگاه های اتکا نیز می توانند قابلیت استفاده داشته باشند. استفاده از این کیف پول روی تمام پوزهای ایران کیش که قابلیت خواندن این کارت را دارند امکانپذیر است و می تواند این امکان به تمام ابزارهای پذیرش ایران کیش توسعه پیدا کند.

وی افزود: علاوه بر تراکنش، نمایش موجودی کارت، گزارش دهی عملیات آخر، مصرف و شارژ مجدد از جمله مواردی است که با نزدیک کردن این کارت ها به دستکاه ایران کیش که قابلیت NFCدارند قابل مشاهده و انجام است. شارژ مجدد از طریق کارت تجارت نیز امکانپذیراست و نیاز به کارت دیگری ندارد.

آقابابایی اظهار کرد: از طریق این کیف پول آفلاین میشود برای گروه های خاص مزیت های ویژه ای مثل برخی تخفیف ها را در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه کارت های بانک تجارت که هیبریدی هستند قابلیت تبدیل به کیف پول آفلاین را دارند گفت: هم اکنون برخی شهرداری ها، دانشگاه ها از متقاضیان این کارت به شمار میایند. در واقع این کارت ها می توانند هم به عنوان کارت های بانکی مگنت، هم کیف پول و هم کارت های مترو و هم کارت های تخفیف نقش ایفا کنند و هم اکنون بخش عمده ای از کارت های بانک تجارت این ظرفیت را دارند.  قطعا که "دسفایر" بودن و البته عدم نیاز به ورود رمز از دیگر مزیت های کیف پول آفلاین سیمرغ تجارت است.

گفتنی است سردار حشمتی پور اقدامات بانک تجارت و ایران کیش را نوین و راهگشا ارزیابی کردو وجود چنین فناوری هایی را رفع یکی از دغدغه های اتکا دانست.

در پایان تمدید تفاهم نامه اتکا و بانک تجارت از سوی مدیر عاملان این دوسازمان صورت گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  ⁄  3  =