عرضه مجموعه جدیدی از توکن های NFT لیونل مسی

لیونل مسی، فوق ‌ستاره آرژانتینی فوتبال و باشگاه پاریسن ژرمن، کلکسیون توکن های غیرقابل معاوضه (NFT) خود را راه اندازی کرد. این مجموعه امروز برای فروش گذاشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، لیونل مسی، فوق ‌ستاره آرژانتینی فوتبال، کلکسیون توکن های غیرقابل معاوضه (NFTs) خود را راه اندازی کرد، این کریپتوآرت از تصویر او توسط طراح دیجینالی به نام BossLogic خلق شده و این مجموعه جمعه برای فروش گذاشته ‌خواهد شد.

مسی ۳۴ ساله در این مجموعه به صورت یک پادشاه، یک ابرانسان و یک تایتان یونانی با عناوین ‌ٰ‌‌"مردی از آینده"، "ارزشمند" و "قطعه پادشاه"به تصویر کشیده شده است تا گرامیداشتی باشد بر سایه و روشن دوران بازی او.

BossLogic که در استرالیا کار می کند برای همکاری هایش با استودیوهای مارول و دیزنی معروف است.

رمزارز غیر قابل معاوضه یا NFT شکلی از دارایی رمزگذاری شده است که از فناوری بلاکچین برای ثبت وضعیت مالکیت آثار دیجیتال مانند عکس ها، ویدیوها و یا متون استفاده می کند. با این که همگان می توانند این آیتم ها را مشاهده کنند، تنها خریدار NFT اثر است که مالکیت رسمی آن را دارد.

در ماه های اخیر بازار NFTها به طور گسترده ای رونق یافته است. در ماه مارس امسال حراجی مشهور کریستی، یک اثر دیجیتال از هنرمندی که با نام Beeple شناخته می شود را به مبلغی در حدود 70 میلیون دلار فروخت.

مسی در اوایل ماه آگوست  با اعلام این خبر درباره این رونمایی گفته بود: "هنر مانند فوتبال است. جاودان" .

آثار این مجموعه با عنوان “Messiverse” (تلویحا به معنای جهان مسی" در پلتفرم Ethernity Chain، که به دلیل تولید قطعات اصلی NFT برای ستارگان دنیای ورزش معروف است، برای خرید در دسترس خواهند بود.

BossLogic در پستی در توییتر که در آن اثر هنری "مردی از آینده" را منتشر کرد نوشت که به تصویر کشیدن مسی "افتخار بزرگی" بوده است.

در این اثر هنری تصویری از مسی از پشت، با پیراهن شماره 30 که در تیم جدید خود پاری سن ژرمن بر تن می کند، کشیده شده است.

مسی هفته گذشته پس از بیش از 20 سال بارسلونا را ترک کرد و به PSG پیوست. بخشی از هزینه قرارداد فوق ستاره آرژانتینی توسط رمزارزهایی که با کمک توکن های هوادارری این باشگاه به دست آمده بود، پرداخت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  21