موسسه عالی آموزش بانکداری ایران دانشجو می‎‌پذیرد

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در حوزه‌های بانکی، پولی و مالی و در سطح کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، موسسه عالی آموزش بانکداری ایران براساس رسالت خود مبنی بر ارائه آموزش‌های پویا و اثربخش در حوزه‌های بانکی، پولی و مالی، در نظر دارد دوره‌های مهارت‌های شغلی مدیریت عالی بانک، در سطح کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی را در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار کند.

دوره مهارت شغلی مدیریت عالی بانک که در سطح دکتری ارزیابی می‌شود، با بهره‌گیری از نظرات ارزنده خبرنگان بانکی تهیه و برنامه‌ریزی شده است و در سنوات گذشته با استقبال رو به افزایش متقاضیان شرکت در این دوره مواجه بوده است. در راستای پاسخ به این تقاضا، در سال جاری برگزاری پنجمین دوره مدیریت عالی بانک برای مدیران عالی و کارشناسان زبده شبکه بانکی کشور و شرکت‌های وابسته و همچنین سایر نهادهای پولی و مالی به شیوه های اختصاصی، عمومی و انفرادی در واحد مدنظر قرار گفت.

همچنین در سال تحصیلی پیش رو، موسسه در سطح کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت امور بانکی، بانکداری اسلامی، مالی با گرایش مهندسی مالی و مدیریت ریسک، در سطح کارشناسی ناپیوسته در رشته مدیریت امور بانکی و در سطح کاردانی در رشته امور بانکی نیز پذیرش دانشجو خواهد داشت.

گفتنی است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران به نشانی https://www.ibi.ac.ir مراجعه کنند.  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1