منتقدان شرکت ebay به قتل و شکنجه تهدید شدند

یک زوج ساکن ایالت ماساچوست آمریکا شرکت تجارت الکترونیک «ebay » را به علت آزار و اذیت‌های مداوم کارکنان این شرکت مورد پیگرد قضائی قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از رویترز، این زوج در خبرنامه آنلاین خود انتقادهایی را در مورد عملکرد «ebay» منتشر کرده بودند. اما واکنش کارمندان ebay به این انتقادها تند، غیرقانونی و غیراخلاقی بوده است.

بر اساس شکایتی که توسط این زوج در دادگاهی فدرال در بوستون مطرح شده، آنها به شکلی بی امان و مداوم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند تا از انتقاد از ebay در خبرنامه خود دست بردارند.

دیوید و اینا اشتاینر کارکنان و پیمانکاران ebay را به تهدید به قتل، شکنجه، ترورکردن، تکه تکه کردن و ساکت کردن خود به علت انتشار اخبار انتقادی در مورد این شرکت متهم کرده‌اند.

این زوج در تابستان سال ۲۰۱۹ ایمیل‌ها و پیام‌های توئیتری تهدیدآمیز متنوعی دریافت کرده‌اند، به طور مخفیانه از آنها جاسوسی دیجیتال شده و برای ترساندن و آزار آنها اقلامی همچون سوسک زنده، ماسک‌های خوک خونین، تاج گل مرگ، محتوای هرزه نگارانه و غیره به نام همسایگان به درب منزلشان ارسال شده است.

دادگاه در بررسی‌های خود هفت نفر را متهم کرده که از بین آنها پنج نفر به طور قطعی محکوم شده‌اند.

ebay در واکنش به این رویدادها سوء رفتار تعدادی از کارکنان خود را تأیید کرده و این اقدام را غلط دانسته است.

ebay ضمن ابراز تأسف از تلاش برای رسیدگی منصفانه و مناسب به این موضوع خبر داده است.

زوج شاکی می‌گویند به علت این رفتارهای زننده دچار استرس‌ها و فشارهای فراوان روحی و روانی شده‌اند و بسیاری از مشتریان خبرنامه خود را نیز از دست داده‌اند، زیرا آنها نگران بوده اند که قربانیان بعدی حملات و آزارهای کارکنان ebay باشند.

مقدار خسارتی که این افراد از ebay طلب کرده‌اند، هنوز اعلام نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2