استفاده از فناوری بلاکچین برای تعامل هواداران فوتبال با باشگاه

کمپانی سوسیوس مستقر در مالت با استفاده از فناوری بلاکچین به هواداران فوتبال اجازه می دهد با باشگاه ها تعامل داشته و در تصمیم گیری مشارکت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، باشگاه اینتر میلان ایتالیا امروز کمپانی سوسیوس را به عنوان اسپانسر پیراهن جدید خود برای فصل آینده معرفی کرد.

باشگاه اینتر میلان چندی قبل اعلام کرد همکاری 26 ساله خود با شرکت پیرلی، شرکت تولید کننده لاستیک به عنوان حامی مالی پیراهن نراتزوری به پایان رسیده و به زودی اسپانسر جدید معرفی خواهد شد.

این باشگاه از اوایل دهه 90 و در دوران حضور ماسیمو موراتی به عنوان مالک باشگاه با کمپانی پیرلی به توافق رسیده و در این سال ها شاهد انتشار لباس های خاطره انگیز اینتر با نام پیرلی بودیم، اما این توافق بعد از 26 سال بالاخره به اتمام رسید.

حالا باشگاه اینتر از کمپانی سوسیوس به عنوان حامی مالی فصل بعد خود نام برده است. این شرکت مستقر در مالت با استفاده از فناوری بلاکچین به هواداران فوتبال اجازه می دهد با باشگاه ها تعامل داشته و در تصمیم گیری مشارکت داشته باشند. نام این کمپانی روی لباس تیم والنسیا در لالیگا نیز دیده می شود.

حمایت 30 میلیون یوریی

گفته شده کمپانی سوسیوس سالانه 20 میلیون یورو به اینتر پرداخت می کند. همچنین رقم پنج میلیون یورو نیز از سوی شرکت لنوو که نامش پشت پیراهن اینتر درج شده پرداخت خواهد شد.

همچنین قرار است نام یک کمپانی نیز روی آستین لباس اینتر درج شود و از این مسیر نیز پنج میلیون به حساب اینتر واریز می شود تا در مجموع آنها 30 میلیون یورو در طول فصل بعد از تبلیغات روی پیراهن کسب کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  16