اعلام آمادگی بانک مرکزی برای پرداخت وجه خرید هر مقدار واکسن کرونا

بانک مرکزی در پیامی توییتری نوشت: ‏سخت‌ترین مرحله برای واردات کالاها در شرایط تحریم حداکثری، چگونگی پرداخت وجه آن است. این بانک برای پرداخت وجه هر مقدار واکسن کرونا آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روابط عمومی بانک مرکزی در پیامی توییتری نوشت: ‏سخت‌ترین مرحله برای واردات کالاها در شرایط تحریم حداکثری، چگونگی پرداخت وجه آن است.

با تلاش و پیگیری شبانه روزی همکاران بانک مرکزی و سیستم بانکی در دور زدن تحریم ها، امروز دو میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد.

بانک مرکزی در این پیام اعلام کرد برای پرداخت وجه هر مقدار واکسن مورد نیاز آمادگی دارد.

در چهارمین مرحله از ورود واکسن کرونا به ایران، صبح امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، دو میلیون دز واکسن برای توزیع به تهران رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت شد.

تاکنون چهار میلیون و ۳۶۴ هزار و ۲۲۸ نفردوز اول واکسن کرونا و ۸۷۸ هزارو ۶۹۴ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۲۴۲هزارو ۹۲۲ دوز رسید.

یک میلیون دوز واکسن ترخیص شد/ ورود بیش از ۶.۸ میلیون دوز به کشور تاکنون

در همین راستا و طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران، امروز محموله‌ای حاوی یک میلیون دوز واکسن کرونای خارجی وارد کشور و از سوی گمرک ترخیص شده است.

به گفته مهرداد جمال ارونقی گمرک در حداقل زمان ممکن تشریفات گمرکی این یک میلیون دوز واکسن را انجام و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت داده است.

این مقام مسئول در گمرک ایران با اشاره به اینکه از نیمه بهمن تا به امروز ۱۷ مرحله واکسن کرونا وارد ایران شده است یادآور شد که طبق سوابق گمرک ایران، در مجموع با محموله ورودی امروز، تاکنون شش میلیون و ۸۴۷ هزار و ۸۰۰ دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است.

۱۳۹ فوتی جدید کرونا در کشور / شناسایی ۱۰۲۹۱ بیمار جدید

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۰۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند و ۱۳۹ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  65  =