کاوه رعدی به سمت مدیرعاملی همراه کارت منصوب شد

با تصویب هیئت‌مدیره شرکت «راهکارهای پرداخت موبایلی پیدا» کاوه رعدی به‌ سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد. رعدی پیش‌ از این معاونت توسعه کسب‌ و کار شرکت فرابوم را بر عهده داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با تصویب هیئت‌ مدیره شرکت «راهکارهای پرداخت موبایلی پیدا» کاوه رعدی به‌ عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

شرکت پیدا، مالک اپلیکیشن همراه ‌کارت است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات پرداختی و بانکی به کاربران آغاز کرد. این اپلیکیشن یکی از سه رهبر بازار در حوزه اپلیکیشن‌ های پرداخت به شمار می‌ رود و ازنظر تعداد کاربران رتبه دوم را دارا است.

کاوه رعدی که پیش‌ از این معاونت توسعه کسب‌ و کار شرکت فرابوم را بر عهده داشت، با تصویب اعضای هیئت‌ مدیره، مدیرعامل شرکت همراه کارت شد.

رعدی دانش‌ آموخته مهندسی فناوری اطلاعات و دارای کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی سازمانی از دانشگاه تهران به‌عنوان رتبه برتر است و بیش از ۱۵ سال است که در حوزه فناوری اطلاعات، فناوری‌ های بانکی و پرداخت مشغول به فعالیت است. وی سابقه افزایش سهم بازار شرکت توسن در تمامی بخش‌ های صنعت بانکداری طی ۴ سال، هک رشد ۹۷۰ درصدی در گروه فناوری پرند و خلق رشد سالانه بالغ‌ بر ۳۰۰ درصد در شرکت فرابوم را در کارنامه خویش دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  3  =