من صدای بخش اعظم خاموش مردم هستم/ برای نجات اقتصاد برنامه دارم

دکتر همتی:

رئیس کل بانک مرکزی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که دغدغه اصلی من اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: شرایط اقتصادی مردم خوب نیست معتقدم می‌شود این مسائل را حل کرد و برای نجات اقتصاد برنامه دارم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عبدالناصر همتی در گفت وگویی اظهار داشت: دغدغه اصلی من مساله اقتصاد و معیشت مردم است شرایط اقتصادی مردم خوب نیست معتقدم می‌شود این مسائل را حل کرد و برای نجات اقتصاد من برنامه دارم و مطمئن هستم که قابل تحقق است و با یک تعامل جدی و با یک عقلانیت درست و با کارآمدهای دولت می‌توانیم به این هدف برسیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: به عنوان یک صدای سوم آمدم، صدایی که صدای بخش اعظم خاموش مردم است که به وضعیت موجود اعتراض دارند. مطمئن هستم که می‌شود مشکلات و خواسته های مردم را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه در تعامل خیلی کارها می‌شود انجام داد، گفت: فکر می‌کنم از داخل خانه تا کل دنیا می‌توان خیلی از مشکلات را برطرف کرد. یکی از دلایلی که ما در اقتصاد ناموفق بودیم به دلیل عدم تعامل لازم چه در بین مردم و نیروهای سیاسی، چه نهادهای سیاسی و چه در ارتباط با کشورهای مختلف است. فکر می‌کنم خیلی سریع می‌شود اقتصاد کشور را جمع و جور کرد من برنامه دارم و به طور مشروح با مردم صحبت خواهم کرد.

تا انتهای رقابت‌های انتخاباتی در صحنه می‌مانم

همچنین دکتر همتی با انتشار یادداشتی در اینستاگرام، نوشت: عمیقا از عدم حضور نامزدهایی که ایده هایی برای اداره کشور داشتند و موجب رنجش مردم شد، بسیار متاسفم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: پس از رصد اتفاقات دو روز گذشته و موضع گیری های نخبگان به این فکر کردم که امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رای مردم و راه حل یابی برای ایران قهر بر نمی تابد.

وی اضافه کرد: مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آنها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: لذا با توکل به خداوند متعال و درخواست یاری از عموم ایرانیان، عزم خود را جزم کردم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش رو تا انتهای رقابت های انتخاباتی در صحنه بمانم و به دور از برداشت های ساده انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  54