مالباختگان صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه کنند

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد:

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد: با توجه به دستگیری مدیران مختلف صرافی کریپتولند به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور؛ مالباختگان این صرافی می توانند مدارک خود را در خصوص میزان سرمایه از دست رفته به سایت گرداب ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رامین پاشایی از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام «س. الف» و سایر اعضای این باند سازمان یافته به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی خبر داد.

وی اظهار داشت: همه اعضای این صرافی می توانند مدارک و ادعاهای خود را در مورد میزان سرمایه موجود در این صرافی با مراجعه به سایت gerdab.ir/fa/forms/5  به منظور بررسی و رسیدگی ثبت کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا با هشدار به کاربران و متقاضیان سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و بورس ارزهای خارجی در خصوص عواقب کلاهبرداری های این حوزه هشدار داد.

سرهنگ پاشایی از مردم خواست: در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir یا با شماره تماس 096380 از خدمات مشاوره ای و راهنمایی های همکاران پلیس سایبری در سراسر کشور بهره مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. بتول می گوید

    ایران بیش از 43 ساله که مورد اشغال تروریستهای عرب شیعه ( تروریستهای اسلامی شیعه) قرار گرفته
    لذا، در ذات این بیگانگان است که ما ایرانیان رو غارت کنند، مصادره اموال کنند و ما رو بکشن و از کشورمون فراری بدن…
    حالا این مسائل رو همه میدونن، اما اینکه چرا یکسری افراد به اشغالگرا رای دادن و میرن در سایتشون( که خودشونم اسمشو گذاشتن گرداب و فرمشون رو پر میکنند و اطلاعات شخصی و خصوصی خودشون رو میدن به اشغالگرا رو باید در دانشکده ای روانشناسی و روانپزشکی مورد بررسی قرار داد).

  2. زهرا احمدی نژاد می گوید

    صرافی رو سراسیمه بلاک میکنن تا اموال ما رو توی روز روشن بدزدن، بعد میگن میخوایم کمکتون کنیم

    ده روز دیگه لابد میخوان بریم به دزدا رای هم بدیم
    این گونه رفتارها حتی از طرف نازی ها هم اتفاق نیوفتاد

ارسال یک پاسخ

9  +  1  =