ورود eBay به دنیای رمزارزها با بازار حراجی بزرگ توکن های NFT

بازار آنلاین بزرگ ای‌بی، در حال بررسی گزینه‌های پرداخت از طریق رمزارز برای مشتریان خود است. بعلاوه اینکه این بازار حراجی در جستجوی راهی برای معرفی توکن‌های NFT بر روی پلتفرم معاملات خود می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گفته جیمی ایانون (Jamie Iannone)، مدیر عامل شرکت ای‌بی (eBay)،  این شرکت “در جستجوی فرصت” برای راه اندازی کاربردها و بازار توکن های غیرمثلی (Nonfungible Tokens) است.

بازار آنلاین بزرگ ای‌بی، در حال بررسی گزینه‌های پرداخت از طریق رمزارز برای مشتریان خود است. بعلاوه اینکه این بازار حراجی در جستجوی راهی برای معرفی توکن‌های غیرمثلی بر روی پلتفرم معاملات خود می‌گردد.

جیمی ایانون، امروز در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) گفت که این شرکت همچنان به گزینه‌های پرداخت متفاوت مانند ارزهای دیجیتال نگاه خواهد کرد.

علاوه بر این، وی گفت که ای‌بی در جستجوی فرصت و روش‌هایی برای راه اندازی پلتفرمی مختص توکن‌های غیرمثلی یا NFT در بازار خود است.

به گفته ایانون پلتفرمی که ای‌بی قصد راه اندازیش را دارد به مراتب رابط کاربری ساده‌تر و دوستانه‌تری نسبت به پلتفرم‌های فعلی مختص این توکن‌ها خواهد داشت. ایانون گفت:

  یکی از نقاط قوت eBay این است که وقتی ترند جدیدی وجود دارد، خیلی سریع راهش را به پلتفرم ما نیز پیدا می‌کند. این همان چیزی است که ما برای NFTها مدنظر داریم. ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه می‌توانیم سرویس بهتری را در این حوزه ارائه کنیم.

 
ساده‌سازی حراج NFTها

به گفته مدیرعامل شرکت ای‌بی خرید و فروش NFTها قبلاً در این بازار معاملاتی آغاز شده، اما ای‌بی هنوز روند کار را برای خریداران و فروشندگان ساده نکرده است.

برخی از کاربران همچنین می‌توانند بیت کوین‌های (Bitcoin) خود را برای فروش در این پلتفرم لیست کنند و eBay به طور خاص چنین حراجی‌هایی را منع نکرده است.

مدیران اجرایی این بازار آنلاین قبلاً اشاره کرده بودند که eBay می‌تواند در آینده پذیرای پرداخت از طریق رمزارزها نیز باشد.

سه سال پیش، یکی از معاونین ارشد ای‌بی اظهار کرده بود که آنها به طور جدی در نظر دارند بیت کوین را به عنوان روش پرداخت در بازار خود بپذیرند.

 

 

منبع: xblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  85