زنجیره خدمات بانک رفاه، استمرار یک تحول در بانکداری مدرن

زنجیره خدمات بانک رفاه یک اتفاق تازه نیست، بلکه استمرار یک تحول در بانکداری مدرن است که خود را همواره در کنار مشتریان می بیند و تلاش می کند تا مسیر سودآوری خود را از کانال ارائه خدمات متفاوت و متمایز به مشتریان با ابتکار و خلاقیت در تبدیل نیاز جامعه با یک مزیت دنبال کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اگر تولید کننده و یا عرضه کننده کالا و خدمات هستید، دیگر نگران فروش اقساط کالا و خدمات خود نباشید، چرا که بانک رفاه اقساط خریداران کالا و خدمات شما را به موقع به حساب تان واریز می کند. با خدمات متمایز بانکی که امکان برداشت تجمعی اقساط را فراهم می کند، تمامی صاحبان فروشگاه های معتبر در سراسر ایران می توانند کالاها و خدمات خود را به مشتریان انتخاب شده بانک رفاه کارگران به صورت اقساط بفروشند. هدف این بانک کمک به رونق کسب و کارها از مسیر افزایش میزان فروش و اضافه کردن به مشتریان شماست.

خدمت برداشت تجمعی اقساط، بخشی از یک زنجیره خدمات الکترونیکی بانک رفاه کارگران است که در پنج سال گذشته با استقبال تولید کنندگان و فروشگاه های معتبر و همچنین صاحبان کسب و کار در سراسر کشور مواجه شده است.

در گام نخست، مشتریانی که می توانید با خیالی آسوده کالای خود را به صورت اقصاط به آن ها بفروشید، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند که حقوق شان را نزد بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و این بانک اقساط شما را هنگام واریز حقوق آن ها پرداخت می نماید.

صاحبان فروشگاه های بزرگ و معتبر و همچنین عرضه کنندگان خدمات در سراسر کشور می توانند به سادگی از این خدمت متمایز بانک رفاه کارگران بهره مند شوند و با امضای یک تفاهم نامه همکاری با بانک، قدم در دنیای بزرگتری از مشتریان و خریداران جدید بگذارند و به سهولت کالاها و خدمات خود را به مشتریان مورد تایید بانک رفاه کارگران عرضه نمایند. این بانک مبلغ بدهی و اقساط مشتریان را در پایان هر ماه و هنگام واریز حقوق از حساب آن ها کسر می کند و مبلغ قسط را به حساب شرکت یا سازمان ارائه دهنده خدمت واریز می کند.

هدف این بانک از ارائه خدمات متمایز به مشتریان از جمله امکان برداشت تجمعی اقساط را می توان تسهیل در کسب و کارها و تقویت زنجیره اعتماد بین مشتریان و خریداران با تکیه بر تولیدات داخلی دانست و به همین منظور فرصت استثنایی در اختیار همه صاحبان کارخانه ها و فروشگاه های معتبر ایجاد شده تا به خانواده بزرگ مشتریان این بانک بپیوندند.

زنجیره خدمات بانک رفاه کارگران، یک اتفاق تازه نیست، بلکه استمرار یک تحول در بانکداری مدرن است که خود را همواره در کنار مشتریان می بیند و تلاش می کند تا مسیر سودآوری خود را از کانال ارائه خدمات متفاوت و متمایز به مشتریان با ابتکار و خلاقیت در تبدیل نیاز جامعه با یک مزیت دنبال کند.

به همین دلیل زنجیره خدمات بانکی با اهداف کسب و کار سالم و تقویت قدرت خرید خریداران و تضمین ریسک فروش اعتباری فروشندگان کالاها و خدمات، یک فرآیند مستمر و مستحکم است که سنگ بنای آن بر اعتماد مشتریان گذاشته شده است. تنها یک ارتباط ساده با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) یا شعبه بانک رفاه کارگران کافی است تا فروش اعتباری کالاها و خدمات خود را تضمین کنید؛ چرا که این بانک همیشه متفاوت و متمایز به خدمت صادقانه می اندیشند.

پیام این بانک روشن است، با جذب مشتری، فروشتان را بیشتر کنید، تنها کافی است با سامانه های ارتباطی بانک رفاه کارگران تماس بگیرید یا به نزدیک ترین شعبه بانک بروید و از کارکنان بانک بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

 

منبع: دنیای بانک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72