افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های پایتخت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند نصب برچسب‌های افزایش 35درصدی نرخ و کرایه‌های جدید سال ۱۴۰۰ داخل تاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند نصب برچسب‌های افزایش نرخ و کرایه‌های جدید سال ۱۴۰۰ داخل تاکسی‌ها از دیروز(اول اردیبهشت ماه) خبرداد و گفت: کرایه دریافتی از مسافران براساس مصوبات ابلاغی حداکثر تا ۳۵ درصد افزایش و متناسب با نرخ مندرج در برچسب کرایه دریافت خواهد شد.

 محمد روشنی با اعلام این مطلب در تشریح افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی‌های متعدد با ۳۵درصد افزایش نرخ در تاکسی‌ها موافقت شده است.

روشنی افزود: البته هیچ راننده‌ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت کند و همانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده  است که از دیروز رانندگان عزیز می‌توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند. 

وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه‌ها از دیروز در تمام پایانه‌ها اجرایی می‌شود و یک  برچسب مندرج به قیمت مصوب، داخل تاکسی‌ها‌ روی شیشه جلو نصب می‌شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بر‌ روی برچسب‌ها اضافه کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی است که مشخصاتی از جمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو و تایید‌ مدارک کامل احرازشده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت ایشان را در صورت اسکن نمایش می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  76  =  84